Snak

Mere indhold efter annoncen
Forudsat at leje er på tale...

Har Khocholava ikke snart været skadet med små afbræk hvor han næsten var spilleklar, og så skadet igen, i efterhånden godt to år. Jeg er med på, at noget af det officielt hidrørte fra familiemæssige følger af Ruslands krig mod Ukraine, men i realiteten er det vel siden efteråret 2021, at Khocholava har været mere ude end spilleklar.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Brentford har nok ikke den store interesse i at udleje Zanka. Så vil de nok hellere sælge ham, hvis de overhoved vil af med ham. Zanka har dog hellere ingen interesse i en kort kontrakt med fck, når han allerede har en premier league kontrakt i halvanden år endnu.

Så det ligner at det bliver en svær handel at få realiseret. Men jeg bliver skuffet hvis ikke at vi henter minimum en midterforsvarer. Om det så bare er en erstatning for Lund. Ellers er det Diks og Vavro alene der skal bærer midterforsvaret det næste halve år - igen.

Jeg har endelig afskrevet både Corner og Kocho som nogen der kan hjælpe os i foråret. Hellere blive positivt overrasket end negativt. Det ville jeg ønske PC også tænkte så vi var på den sikre side men det har han hellere ikke gjort de andre vinduer og der har han alligevel samlet en stærk nok trup i sidste ende til at få vores mål opfyldt.

Froholdt ligner også en spiller, der måske er ved at slå igennem på førsteholdet. Synes at han igen var god imod Rangers, så han forsætter de gode takter fra efterårets afslutning. Han har også noget fart, ligner det.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Froholdt ligner også en spiller, der måske er ved at slå igennem på førsteholdet. Synes at han igen var god imod Rangers, så han forsætter de gode takter fra efterårets afslutning. Han har også noget fart, ligner det


Jeg har det ambivalent med ham. Det er ikke en spiller med mål eller assist i støvlerne. Men han har et godt løbe pensum og god teknik.

Han optager kant pladsen. Der er mange ligheder med Falk som heller ikke har mål eller assists i støvlerne.

En trio med Froholdt på venstre, Cornelius på toppen og Larsson på højre skabte nada mod Rangers. Jeg var ikke imponeret. Men forhåbentlig er det noget han kan bygge på.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Forresten er @Plankeværkerne brugeren @Plankeværket

Og er @Stenhård Silikone brugeren @Bløde Babser?

Også problemer med Medielogin?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://twitter.com/CphSundays/status/1747953413080432697?t=56uQlZEfuAHutj4ePrVEXg&s=19

Copenhagen Sunders skriver der er store kommerciale nyheder i vente.

Samtidig mener Berlingske at vide at man også forlænger aftalerne med Unibet og Carlsberg.

De 3 nye aftaler vil indbringe FCK 50 millioner om året og sammenlagt 250m DKK.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Oprindeligt var det faktisk bare Plankeværk. Men ja, samme bruger.

Fedt med de kommercielle nyheder - jeg glæder mig særligt til at se resultatet af den nye trøjeaftale. Det bliver fedt at vi ikke bare ender med kopier af random mønstre der også bruges i Serie B, Bulgarien og Sverige.
Det er lækkert med de øgede kommercielle aftaler! Men hold op hvor ville jeg gerne af med Unibet..
@dickos

Så det ærgerligt vi ikke fik forhandlet en elite deal med Adidas🤭 En elite deal indebærer også muligheden for fans at købe trøjer uden sponsorer på.

Der er kun 6 klubber på elite deal med Adidas.

Real Madrid
Barcelona
Juventus
Arsenal
Man utd
Newcastle
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Vil egentlig bare gerne have Carlsberg på maven igen. Syntes ikke Unibet’s logo overhovedet passer
Apropos spillere til CB positionen, har William Ekong anfører for Nigeria landshold lige scoret. Han spiller i øjeblikket i græsk fodbold for PAOK og har tidligere spillet i Watford, Udinese og Tyrkisk fodbold, med erfaring fra højeste niveau og er en del år yngre end Zanka. Al respekt for Zanka, så virker Ekong som et mere spændende supplement til forsvaret.
Annonce