Har en eller fornemmelse om at vi laver 0 transfers og bare satser på Grabara ikke bliver skadet og Dithmer kan være god nok backup hvis det sker.
Og hvis der sker noget bliver det leje af en lottokupon på sidstedagen som med Tanlongo.
Så må Ankersen tage CB pladsen når Vavro eller Diks får karantæne ved gult kort. Det er jo ikke uvant for ham, den tjans tog han også sidste sæsons mesterskabsspil.......
Og hvis der sker noget bliver det leje af en lottokupon på sidstedagen som med Tanlongo.
Så må Ankersen tage CB pladsen når Vavro eller Diks får karantæne ved gult kort. Det er jo ikke uvant for ham, den tjans tog han også sidste sæsons mesterskabsspil.......
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.