Det er det, og jeg er enig i, at Lerager havde begået det frispark, havde det været en kamp, hvor resultatet betød noget.
I den bedste af alle verdener henter vi en målmand, som er god til alt. Når det nu engang ikke er muligt, lyder det til, at den islandske målmands mangler trods alt er af en karakter, som vil være til at leve med, hvis han så i øvrigt bare er rigtigt god til det andet. Aston Villa rygtes jo så dog også interesserede.
I den bedste af alle verdener henter vi en målmand, som er god til alt. Når det nu engang ikke er muligt, lyder det til, at den islandske målmands mangler trods alt er af en karakter, som vil være til at leve med, hvis han så i øvrigt bare er rigtigt god til det andet. Aston Villa rygtes jo så dog også interesserede.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.