Snak

Mere indhold efter annoncen
Jo, det tror jeg da bestemt hænger sammen. Alder er fsva. heller ikke interessant for mig, men det er klart, at en keeper i FCK, som minimum skal kunne håndtere det pres, der er på klubbens spillere, og helst også nyde det.
AHAHAHAHAHAHAHAHA

Tipsbladets analyse af vores nye sponsoraftaler, kommer til at have af betydning at FCK er klar til at lægge penge for kæmpe transfers, der kommer til at få Cornelius handlen til at se billig ud.

Er det første April på deres kontorer? De må have spist søm.

I tæt på 3 år nu har vi hørt at FCK er klar til at lægge 100m DKK for en spiller......

Vi kommer nok til at se budget stigninger. Men det som de skriver med at tør satse at lægge 75m DKK på et Syd Amerikansk teenage talent. Det er ikke i den nære fremtid.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er bestyrelsen (læs Erik Pengeglad), der står i vejen. Der kommer hverken nye tribuner, renovering, bedre træningsforhold eller dyre spillere, så længe den mand hellere vil have pengene i lommen fremfor at udnytte potentialet i FCK.
Jeg synes, det ringeste ved Rangers-målet er Corners indsats. Han orienterer sig overhovedet ikke og kommer ikke bolden i møde. Det ser dvask og uskarpt ud. Desværre.

I den efterfølgende sekvens, synes jeg mest, man kan bebrejde Lerager, at han er halvhjertet i duellen og i tilbageløbet. Vavro og Lund gør det, de skal. Og Falk kan bare ikke nå manden. Men først og fremmest er det vel bare godt lavet af Rangers, som det også er påpeget.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Islændingen Hákon fra Elsborg har lukket 40 mål ind og har haft 21 clean sheets i 49 kampe for den Svenske klub.

Grabara har lukket 101 mål ind og har haft 46 clean sheets for os i 108 kampe.

Hákon: 0.81 mål ind per kamp
Grabara: 0.93 mål ind per kamp

Hákon: clean sheet hver 0.42 kamp
Grabara: clean sheet hver 0.42 kamp

Begge målmænd er 195cm høje ifølge Transfermarkt.

Vi hentede Grabara da han var 22 år og Hákon er 22 år nu.

Er det ikke bare med at trykke på knappen?

Vi har budt €1.7m og de kræver €2.5m
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig. Han ser godt ud af en 22 årig. Han skal bare signes.
En Islænding journalist fortæller der er god chance for at skiftet sker.

For det første er det angiveligt en spiller vi har fulgt i mange måneder.

For det andet har han samme agent som Haraldsson og Orri Oskarsson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
‘Spændende’ med Falk ude i dag. Vi har reelt ingen erstatning på hans plads. Falk har bare spillet og spillet og spillet, så mange har måske glemt, hvor sårbart det er. Det bliver vel Højlund eller Lerager på sekseren, og det er langt fra givet, at det bliver rart.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vi kan håbe at Clem snart er klar igen, især fordi det ligner at det er hvad PC satser på.

Men det kan hurtigt se meget skidt ud på både 6’eren og i midterforsvaret, når og hvis der ikke kommer noget mere/nyt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Clem kan hurtigt blive et salgsemne og Falk nærmer sig sidste salgsdato.
Så mon ikke det en position man holder sig tæt orienteret på.
If you know, you know.
Annonce