Snak

Mere indhold efter annoncen
Uden at male fanden på væggen, så er det bare utrygt, at Falk pludselig står over. De skriver godt nok, at det bare er et slag. Men vi har set før, at han lige står over, fordi der er et eller andet, og så går der pludselig tre mdr., hvor han ikke spiller. Så er vi virkelig fucked... #mareridt
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Clem kan hurtigt blive et salgsemne og Falk nærmer sig sidste salgsdato.
Så mon ikke det en position man holder sig tæt orienteret på.


På længere sigt, jo. Men jeg skrev om det her vindue. Der skal vi nok ikke forvente en ny 6’er desværre.

Jeg havde dog følt mig mere sikker, hvis PC ville hente en mere, hvis nu at Clem ikke skulle blive klar igen her i januar, som der ellers er blevet udtalt.

En midterforsvarer, der også kunne spille 6’er ville være perfekt for os. Ellers overlever vi nok uden en ny 6’er, sålænge at Falk kan spille de fleste kampe. Det er mere i midterforsvaret at jeg er bekymret. Men også kun fordi at jeg regner med Falk. Men det er tyndt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ellers overlever vi nok uden en ny 6’er, sålænge at Falk kan spille de fleste kampe. Det er mere i midterforsvaret at jeg er bekymret. Men også kun fordi at jeg regner med Falk. Men det er tyndt.


Problemet er bare, at alle de mange spilleminutter, Falk har leveret i efteråret, er noget nær rekord, når vi ser på hans skadeshistorik i FCK gennem årene. Så det er mildt sagt risikabelt at gå ud fra, at det kan blive ved sådan.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
På længere sigt, jo. Men jeg skrev om det her vindue. Der skal vi nok ikke forvente en ny 6’er desværre.


Altså, PC og team ved jo det samme som os + en masse mere.
Hvis Falks situation er slem gambler de nok ikke mesterskabet ved at ignorere situationen.
If you know, you know.
Problemet er bare, at alle de mange spilleminutter, Falk har leveret i efteråret, er noget nær rekord, når vi ser på hans skadeshistorik i FCK gennem årene. Så det er mildt sagt risikabelt at gå ud fra, at det kan blive ved sådan.


Enig. Derfor at jeg også skrev at det var tyndt. Vi har dog heldigvis færre kampe til foråret end der var i efteråret.

Altså, PC og team ved jo det samme som os + en masse mere.
Hvis Falks situation er slem gambler de nok ikke mesterskabet ved at ignorere situationen.


Ja men hvis nu at Falk løber ind i en slem skade i februar, så har vi problemet. Vi er total afhængig af Falk. Det var mere det.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lad os håbe at Højlund tager 6’eren med storm. Ligner at han starter der idag
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Nogen der ved hvad vores direktør Jacob Lauesen mener da han blev spurgt ind til om de store sponsorater giver anledning til højere transfer budget.

Her er spørgsmålet:
Hvad med spillerhandler? Kommer sportsdirektør Peter Christiansen til at nyde godt af de mange millioner?


Og her er svaret.

Sårbarheden i vores økonomi bliver mindsket af de her aftaler, og dermed styrker det også fodbolden på længere sigt. PC og jeg har hele tiden fokus på, hvordan vi kan øge FC Københavns position uden at tage større risici. Det har vi sikret os nu, og det er en dejlig position at være i.


Kan manden bare ikke svare ja eller nej? Gør det muligt for PC ikke at tage større ricisi?
Betyder det færre billige lottokuponer? Men dyrere spillere hvor man er mere sikker på hvad man får?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Wow - 1-0 målet er en tro kopi af en del af de mål, der blev scoret mod os i efteråret. (Vejle, Viborg, Silkeborg bare for at nævne et par stykker).
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
AHAHAHAH DEJA VU🤣🤣🤣 Endnu en opspilsfejl mens vores forsvar står højt og så indkasserer vi på en kontra.

Men hey! Det er jo bare en træningskamp
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det var en kort træningskamp for Vavro - og for Roony.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce