Snak

Mere indhold efter annoncen
Rødt kan sagtens forsvares. Men kunne det ikke også forsvares at nøjes med gult og en kraftig påtale, når det nu er en træningskamp?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Men kunne det ikke også forsvares at nøjes med gult og en kraftig påtale, når det nu er en træningskamp?

Jo, i stedet for at "ødelægge" en træningskamp for begge hold.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Eller bare lade os sætte en ny spiller på banen uden en udskiftning.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
At Denis smides ud er hvad det er, men at man ikke får lov til at erstatte ham i en træningskamp er lidt underligt synes jeg.
Der er stort set ingen værdi tilbage i sådan en kamp nu.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Eller bare lade os sætte en ny spiller på banen uden en udskiftning.

En god og pragmatisk løsning, men nok ikke mulig, hvis man har kunnet bette på kampen.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kunne man ikke også fløjte for straffe, når Spartaspilleren afværger med armen?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Jeg tror den var blevet dømt med VAR
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvis ideen med de her kampe er at komme hurtigt op i højeste tempo, så er det da ikke nogen succes. Det går godt nok langsomt. Især Corner ligner en olboys spiller.

Selvfølgelig ikke lettere af at spille 10 mand.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vi kommer ikke til at vinde mesterskabet med dette retarderet forsvar.

Jeg er lige glad at det er træningskampe uden betydning. Vi laver de samme defensive fejl som vi har lavet hele efteråret og der er ingen tegn på forbedringer.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Sparta Prag har lagt deres mål op. Til dem der ikke har set målet kan I se det her. https://twitter.com/ACSparta_CZ/status/1748719808898629760?t=N80BST3DuFV5-H_ZKlpcfw&s=19

Det er et deja ju mål.....vi har indkasseret så mange af dem i denne sæson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce