Rødt kan sagtens forsvares. Men kunne det ikke også forsvares at nøjes med gult og en kraftig påtale, når det nu er en træningskamp?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Men kunne det ikke også forsvares at nøjes med gult og en kraftig påtale, når det nu er en træningskamp?
Eller bare lade os sætte en ny spiller på banen uden en udskiftning.