Som ventet ligner vi et helt ordinært hold uden Falk. Når vi står i kæderne, er forskellen nok ikke stor. Men omstillingen fra forsvar til angreb er pludselig på en langt lavere niveau, hvor usikkerheden breder sig, og der ikke bliver sat fart fremad på de rigtige tidspunkter. Selvfølgelig primært vurderet ud fra de 25 minutter, hvor vi var 11 mod 11.
Froholdt ser fortsat spændende ud, og Grabara er god til at tage med hænder. Men så er det positive vist også sagt. Og så selvfølgelig ´det var bare en træningskamp´...
Froholdt ser fortsat spændende ud, og Grabara er god til at tage med hænder. Men så er det positive vist også sagt. Og så selvfølgelig ´det var bare en træningskamp´...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå