Snak

Mere indhold efter annoncen
Som ventet ligner vi et helt ordinært hold uden Falk. Når vi står i kæderne, er forskellen nok ikke stor. Men omstillingen fra forsvar til angreb er pludselig på en langt lavere niveau, hvor usikkerheden breder sig, og der ikke bliver sat fart fremad på de rigtige tidspunkter. Selvfølgelig primært vurderet ud fra de 25 minutter, hvor vi var 11 mod 11.

Froholdt ser fortsat spændende ud, og Grabara er god til at tage med hænder. Men så er det positive vist også sagt. Og så selvfølgelig ´det var bare en træningskamp´...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vi mangler en 6´er ikke Falk.
Falk er kanon offensivt men han er bare ikke 6´er.
FCK med Falk og FCK uden Falk, er to forskellige hold. Kan godt være at Falk ikke er den fødte 6’er men han er uundværlig for os.

PC har også udtalt at vi hellere ikke skal forvente det helt store til CS nu. Desværre.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ja, det er jo ikke ligefrem lovende ord fra PC.

De må sgu da selv kunne se de ting der mangler!
PC har også udtalt at vi hellere ikke skal forvente det helt store til CS nu. Desværre.


Passer meget godt med BTs viden.

FCKs trup der gik videre fra CL er blevet vurderet god nok til at vinde mesterskabet. Så umiddelbart har ideen været 0 transfers. Men Boilesens skrøbelige krop og Theo Sanders skade har gjort man gerne vil have en reserve ind til CB og målmand.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi har simpelthen brug for en årvågen CB med fart. Det er jo ynkeligt at se os i de defensive løbedueller, som vi skaber en del af for os selv qua den måde, vi spiller på med bagkæden højt og risikable pasninger fremad i de små mellemrum. Hverken Diks eller Vavro kan indhente en fuld sømand, hvis han får en meters forspring - og da slet ikke Boile, hvis han en dag bliver kampklar. Valdemar Lund står for ofte og kigger bold - se bare deres anden scoring i går.

Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
man gerne vil have en reserve ind til CB og målmand.


Det er idet mindste godt. Vi skal have en hurtig midterforsvarer som den falske 9’er er inde på.

Ved ikke hvorfor Diks har mistet alt fart. Han var da ellers hurtig nok da han var back.

Valdemar Lund står for ofte og kigger bold - se bare deres anden scoring i går.


Synes også at CS lignede en der sov. Håber iøvrigt at Meling snart er klar. Det burde ihvertfald hjælpe defensivt
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vi skal dog ikke have en reserve.
fck-medløber.
Ja, det giver ikke mening at købe en decideret reserve. Det må gerne være en ung spiller der er købt som reserve men som kan udvikle sig til at blive profil. Så kan man altid håbe på at det er en der overrasker eller bare lever op til hans potentiale med det samme.

Men en Ruben Gabrielsen transfer ville ikke give meget mening.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vi mangler en tydelig og klar leder i den defensiv. Ikke en reserve.

Hent nu bare Zanka. Hvis man vitterligt ikke vil bruge alverdens penge nu, så er Zanka det perfekte match. Leder, erfaring, kender klubben og fans. Han ved hvad der skal til. Og vil formentlig fra dag 1, være en forstærkning på defensiven.
Annonce