Snak
Redigeretsøn 21. jan 2024
Spændende. Måske han også kan flytte de lange ben hurtigt.
Edit:
Kan se på hans highlights at han er venstrebenet og komfortabel med bolden påtrods af hans højde. Ser bestemt brugbart ud.
Edit:
Kan se på hans highlights at han er venstrebenet og komfortabel med bolden påtrods af hans højde. Ser bestemt brugbart ud.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 21. jan 2024
Hans highlights for 22-23 indeholder flere vellykkede afleveringer frem i banen, end Zanka har lavet i hele sin karriere. Sindssyg afleveringsfod. Til gengæld ikke så mange defensive aktioner. Men spændende spiller umiddelbart.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
man 22. jan 2024
Copenhagen Sundays har skudt det ned. Det er en and 🦆🦆🦆🦆🦆
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretman 22. jan 2024
Så går vi ind i den sidste uge af transfervinduet og FCKs aktivitet er ligeså dødt som vores tråd har været i dag.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 22. jan 2024
Kan se at Bakasetas er skiftet til Panathinaikos for 1 million Euro.
Efter kampene mod Trabzon må jeg indrømme, at det er en spiller jeg håbede en dag ville/kunne løfte den "græske" arv fra Zeca hos FCK.
Husker ham som den med afstand bedste spiller hos Trabzon.
Efter kampene mod Trabzon må jeg indrømme, at det er en spiller jeg håbede en dag ville/kunne løfte den "græske" arv fra Zeca hos FCK.
Husker ham som den med afstand bedste spiller hos Trabzon.
FCK & Arsenal
tirs 23. jan 2024
Nu er både Zeca og ham du snakker om, så i samme klub (Panathinaikos) istedet. Mens vi kun har Falk og en skadet Clem.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tirs 23. jan 2024
Zeca har været skadet det sidste halve år og fungerer vist mest som indskifter, mens Bakasetas ikke rigtig spiller samme position som Clem. Vi har så mange kompetente 8´ere, at vi kan fodre svin med dem. Så jeg forstår godt man ikke har brugt en masse penge på en gammel græker.
Batman Close. London W12.
tirs 23. jan 2024
Vel også derfor man ikke køber en 6´er.
Selv Claesson har svært med spilletid når den centrale midt udgør Falk, Lerager og Diogo.
Man har skudt sig lidt i foden med den balance vi har på holdet. Og når man tænker over det har vi også Isak Johannesson som er ude på lån da der ikke var plads til spilletid.
_______________________________
Der skal sælges før der skal købes, og det var egentlig også planen med Falk i sommers.
Lagde I mærke til at Falk var på vinterferie i USA her i Januar? Jeg tror det er et lille hint at han nok ryger til MLS til sommer, noget han ikke har lagt skjul på
Selv Claesson har svært med spilletid når den centrale midt udgør Falk, Lerager og Diogo.
Man har skudt sig lidt i foden med den balance vi har på holdet. Og når man tænker over det har vi også Isak Johannesson som er ude på lån da der ikke var plads til spilletid.
_______________________________
Der skal sælges før der skal købes, og det var egentlig også planen med Falk i sommers.
Lagde I mærke til at Falk var på vinterferie i USA her i Januar? Jeg tror det er et lille hint at han nok ryger til MLS til sommer, noget han ikke har lagt skjul på
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.