Og at ham den islandske målmand ikke er videre imponeret over at skulle stå bag Grabara i et halvt år, så der kigges på andre.
Som det nævnes højere oppe, så får islænderen jo heller ikke kampe ved at blive i Borås, før deres sæson går i gang sent i foråret. Næppe heller ved at skifte til Aston Villa. Omvendt ville han have en god chance for at få kampe sidst på vores sæson og dermed blive indfaset, hvis han er god nok. Så logikken er måske lidt svær at få øje på.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå