Præcis.
Han forstod nok ikke, at vi jo er top 16 af alle klubber i Europa, og faktisk på et år spiller herremange minutters fodbold, modsat Sverige, som godt nok viste sig slet ikke at være alternativet, men hvor de øjensynligt nærmest ikke spiller fodbold. KIB kan sagtens have ret i, at han ikke har gidet et halvt år på bænken i FCK, kombineret med hvad vi nu evt stillede ham i udsigt i forhold til løn og evt andre forhold, der har hans interesse. Vi ved det ikke, og vi finder nok aldrig ud af det.
Han forstod nok ikke, at vi jo er top 16 af alle klubber i Europa, og faktisk på et år spiller herremange minutters fodbold, modsat Sverige, som godt nok viste sig slet ikke at være alternativet, men hvor de øjensynligt nærmest ikke spiller fodbold. KIB kan sagtens have ret i, at han ikke har gidet et halvt år på bænken i FCK, kombineret med hvad vi nu evt stillede ham i udsigt i forhold til løn og evt andre forhold, der har hans interesse. Vi ved det ikke, og vi finder nok aldrig ud af det.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.