Jeg er helt enig, deraf min utilfredshed.
En ting er de points der er på kontoen - men spillet på banen, især forsvarsspillet, har i denne sæson været ekstremt ringe. Læg dertil, at vi også i perioder har haft meget svært ved at score mål (fordi vi har svært ved at ramme målet på vores afslutninger), så er det bare for mig tydeligt, at der inden vinduet var nogle mangler der skulle styr på. Og det er der bare ikke kommet endnu. Løsningerne ender med at blive en målmand på leje, og en nødløsning i at hente Zanka retur for 3. gang.
Modsat har FCM f.eks. truppen på plads - deres eneste opgave har været at holde sammen på stammen i dette vindue, og det lykkedes de med.
En ting er de points der er på kontoen - men spillet på banen, især forsvarsspillet, har i denne sæson været ekstremt ringe. Læg dertil, at vi også i perioder har haft meget svært ved at score mål (fordi vi har svært ved at ramme målet på vores afslutninger), så er det bare for mig tydeligt, at der inden vinduet var nogle mangler der skulle styr på. Og det er der bare ikke kommet endnu. Løsningerne ender med at blive en målmand på leje, og en nødløsning i at hente Zanka retur for 3. gang.
Modsat har FCM f.eks. truppen på plads - deres eneste opgave har været at holde sammen på stammen i dette vindue, og det lykkedes de med.