Matsson var også et emne her inde, før han blev solgt til udlandet. Han er dygtig, og kan sagtens se ham få succes hos os. Og det er præcis den type spiller, som vi skal gå efter. Men sgu da ikke nu? Eller hvad.. Kan han spille centerback?
Snak
Redigeretlør 27. jan 2024
Jeg er klart for Mattsson. Ikke at det giver mening for mig, at vi skal købe en 8´er lige nu frem for alle andre positioner - men han er bare god. Og han er som skabt til det flydende angrebsspil, vi prøver at spille. Virkelig god til hurtige pasninger i små rum, bevægelig og med en god holdkammerat-radar. Ikke ulig en ung Falk - måske knapt så vendbar - til gengæld 100 gange mere effektiv foran mål. Klart højrebenet, men superdygtig teknisk - også med den ´svage´ fod.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
lør 27. jan 2024
Mærkeligt, hvis han bliver købt til 8’eren eller 10’eren. Der må være en anden plan
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
lør 27. jan 2024
Farzam skriver dog at vores bud er blevet afvist, han virker spændende ellers og lagde allerede mærke til ham da SIF var i 1. Div hvor han scorede 19 mål i 28 kampe. Spørgsmålet er, hvor han skal spille henne og i stedet for hvem?
lør 27. jan 2024
Med alle Farzan´s kontakter til alt hvad der rør sig, så er det lige før at man skulle udnævne ham til noget "Head of scouting" noget *G* når nu at han ikke gider BT mere
Is it cold in his shadow?
lør 27. jan 2024
Kan selvfølgelig være at PC og Nees ser Mattsson som en der kan forløse vores offensiv. For man kan jo sige, at hvis vi bare kunne score på halvdelen af de chancer vi laver, så er vores defensive huller lidt mere ligegyldige…
Redigeretlør 27. jan 2024
Forskellene på FCK´s system og hollændernes tror jeg ikke man skal hænge sig for meget i. Det handler om, hvad det er for nogle kompetencer, spilleren bringer.
Mattsson vil kunne bruges de samme steder som fx Diogo og på samme måde.
Mattsson vil kunne bruges de samme steder som fx Diogo og på samme måde.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Redigeretlør 27. jan 2024
Lyder ikke som om at PC har sendt et bud, de har kunne tage seriøst i Holland. De lyder dog også til at ville have en kæmpe sum for ham, så den er nok langtfra sikker endnu.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
lør 27. jan 2024
Men er Mattsson ikke også mere “nice to have” end “need to have”. Der bliver talt på liv og løs herinde om målmand, midterforsvar, 6er osv, så det er da lidt sjovt hvis Mattsson så bliver første køb. Men det ene udelukker selvfølgelig ikke det andet.