Snak

Mere indhold efter annoncen
Jo, enig. Især midterforsvaret må der snart komme rygter om også. Medmindre at PC formår at holde det hemmeligt indtil offentliggørelsen
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
4-5 mio euro må være max for Mattsson. Og nej, han er ikke need to have - men en potentielt god deal, hvis han kan hentes for 4-5 mio. og derefter leverer i et par sæsoner i Europa.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Haha! I omegnene af 100 mio for ham?
For hvis klubben får et tilbud af en helt anden størrelsesorden, er det en anden snak.

Her refererer han til FC Twente, der er ved at sende Manfred Ugalde til Spartak Moscow for omkring 15 mio. euro svarende til lidt over 110 mio. kroner.

- I det tilfælde vil vi mødes i klubben og diskutere det, men det er langt fra der, vi er med Magnus.


Udtalt af deres tekniske direktør.

Mattssons kontrakt står i øvrigt til udløb 30.06.2024, så man kan vel skrive kontrakt med ham nu gældende fra sommer?
Fra samme artikel:

Magnus Mattsson har kontrakt med NEC Nijmegen frem til sommer, men klubben har en option, der betyder, at aftalen kan forlænges med et år.


Iøvrigt, så læser jeg det ikke som om at han mener at de skal have det samme beløb som Twente får. Det ville jo være vanvittigt. Han vil bare have PC til at hæve buddet gevaldigt, hvis det skal komme på tale. Sådan forstår jeg ihvertfald hans udtalelse som nok mest skal ses som åben forhandling og et svar til PC og eget bagland.

Men det lyder også som om at Mattson meget gerne vil til FCK
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja kunne se nu at der var option 1 år mere, fik ikke lige læst til bunds. Prisen er dog stadig helt ude i skoven, vi skal ikke engang give halvdelen af det, men mon ikke det bare er en “han er ikke til salg” strategi for at skræmme os væk.
Jeg tænker også at PC hellere skulle bruge pengene andre steder (hvis vi ikke har nok til det hele), når nu vi har så mange andre brugbare alternativer på hans plads. Selvom at jeg tror på at han ville være et godt køb (til en rimelig pris) på maks 4-5 mio. euro. Han har nogle rimelig flotte stats men er som nævnt ikke helt ung længere.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Endnu en offensiv orienteret midtbane mand med højre foden som foretrukne. Jeg bliver sgu lidt udfordret i styreboksen!
Ked af at sige det men Valdemar Lund ser igen ikke for godt ud. Kun pga. Grabara at det ikke kostede et mål imod. Det kan snart kun gå for langsomt med forstærkninger dertil og så må vi håbe at de skadede spillere og især Vavro snart er klar igen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ellers gode første 90min generelt, synes jeg. Så mangler der 45
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce