Snak

Mere indhold efter annoncen
Noget af et drøn af Roony
Mon vi er interesseret i Matsson fordi MLS transfervinduet starter d. 31 Januar og slutter d. 23 April og man tænker at Falk eventuelt kan blive solgt i løbet af den periode?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det vil kun give mening, hvis man er i gang med at hente en 6er, så Falk ikke skal spille der.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det er sjældent at vi spiller tre gode halvlege i træk. Det var også hvad der var behov for efter Prag kampen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det ser ud til Lund gik skadet ud. Det efterlader os med 0 kampdygtige CBs i truppen. Det kører....
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg var ikke imponeret af første halvleg, hvor vi spiller langsomt og presser halvhjertet. Corner er bestemt heller ingen forstærkning i sin nuværende form i forhold til at få fart over feltet og presse. Det er som om, han ikke vil ud i accelerationer - eller også kan han ikke.

Bortset fra det så det ok ud i mine øjne. Vi blev nærmest bedre og bedre, som kampen skred frem på trods af, at det var et rent U19 hold, forstærket af Claesson og Anker til sidst.

Det ser i øvrigt ud som om, Anker midlertidigt har besluttet sig for at være god, så han kan få forlænget.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Det ser i øvrigt ud som om, Anker midlertidigt har besluttet sig for at være god, så han kan få forlænget.


Der er ikke råd til at forlænge med når jeg kigger på trupstørrelse og balance.

Vi har 9 spillere til 4 defensive positioner og det er kun Lund der er et ´´talent´´. Vi skal altså af med spillere for at få plads til nye og så nytter det ikke at forlænge med Ankersen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Magnus Matsson fylder 25 om under en måned.

Har misset 2 hele sæsoner hos Silkeborg grundet skader og har misset en ½ sæson i Holland.

Scorede 4 mål og 2 assists hele sidste sæson. Sæsonen før det scorede han kun 4 mål.

Ser ud til han har en gennembrudssæson denne her......

Må indrømme at jeg er ultra skeptisk.

For det første har han haft knæskader.

18/19
19/20
20/21
21/22

Så 4 år i træk.

Sidste sæson 22/23 sæsonen var det så ankel skader.

I denne sæson er det den første sæson uden skader.....

For det andet spiller han 8´er / 10´er. Ikke ligefrem en position vi mangler spillere på.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Han missede altså kun 7 kampe og ikke 1/2 sæson i Holland
Annonce