"Her refererer han til FC Twente, der er ved at sende Manfred Ugalde til Spartak Moscow for omkring 15 mio. euro svarende til lidt over 110 mio. kroner"
- Undskyld sproget, men så er han også en idiot. Twente er at regne for en stor klub i Holland, det er NEC ikke, som derimod er en mellemklub. At best. Twente har flere tilskuere i snit end FCK, bare til sammenligning. Twente har foretaget flere store salg, herunder - og med stor succes - til netop Spartak Moskva. Så Twente er en klub der godt kan sælge til 80-100 mio. kr., mens NEC vist aldrig har slået rekorden fra dengang Ajax købte Jasper Cillesen af dem for i omegnen af 25 mio. kr.
Så glem det med de helt store beløb. 30 mio. kr. er et max for Magnus Mattsson. Alt andet ville jeg finde latterligt. I hvert fald til FCK.
- Undskyld sproget, men så er han også en idiot. Twente er at regne for en stor klub i Holland, det er NEC ikke, som derimod er en mellemklub. At best. Twente har flere tilskuere i snit end FCK, bare til sammenligning. Twente har foretaget flere store salg, herunder - og med stor succes - til netop Spartak Moskva. Så Twente er en klub der godt kan sælge til 80-100 mio. kr., mens NEC vist aldrig har slået rekorden fra dengang Ajax købte Jasper Cillesen af dem for i omegnen af 25 mio. kr.
Så glem det med de helt store beløb. 30 mio. kr. er et max for Magnus Mattsson. Alt andet ville jeg finde latterligt. I hvert fald til FCK.