Mon ikke, hvis Diogo, Claesson eller Falk var på vej videre, at der var sluppet noget ud omkring det? Det er så store spillere i ligaen, at jeg tvivler på det kunne holdes tæt hvis det var tilfældet
Snak
man 29. jan 2024
De fleste er nok enige om, at vi skal forstærke forsvars-lazarettet og have en backup for Falk. Men det behøver ikke at udelukke, at 35 mio. til Mattsson kan være en fornuftig investering, hvis én af de nuværende ottere er på vej ud.
Hvis nogle tyrkere ell. lign. skulle stå klar med 60 mio. for Diogo eller Claesson, ville det være en ren nobrainer for mig - men selvfølgelig blot spekulation herfra.
Behovet for en sekser, skal også vurderes i lyset af, at Clem er på vej tilbage og Højlund viser noget flair for den rolle - så måske vi kan leve med, at der ikke sker noget dér lige nu. Især hvis vi får lidt mere kreativitet på otterne, som kan opveje den kreativitet vi taber, når Falk er ude med karantæner, skader og hvil.
Hvis nogle tyrkere ell. lign. skulle stå klar med 60 mio. for Diogo eller Claesson, ville det være en ren nobrainer for mig - men selvfølgelig blot spekulation herfra.
Behovet for en sekser, skal også vurderes i lyset af, at Clem er på vej tilbage og Højlund viser noget flair for den rolle - så måske vi kan leve med, at der ikke sker noget dér lige nu. Især hvis vi får lidt mere kreativitet på otterne, som kan opveje den kreativitet vi taber, når Falk er ude med karantæner, skader og hvil.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
man 29. jan 2024
Dickos
Hvis det var mig du svarede så skriver jeg også et år ud i fremtiden og det der for er rettidig omhu. Det er også derfor jeg taler om at leje ham tilbage der hvor han er nu frem til sommeren kunne være en mulighed da needs lige nu ikke er så store.
Hvis det var mig du svarede så skriver jeg også et år ud i fremtiden og det der for er rettidig omhu. Det er også derfor jeg taler om at leje ham tilbage der hvor han er nu frem til sommeren kunne være en mulighed da needs lige nu ikke er så store.
If you know, you know.
man 29. jan 2024
De fleste er nok enige om, at vi skal forstærke forsvars-lazarettet og have en backup for Falk.
Og en ekstra målmand. Det er vigtigere end en ekstra 6’er, hvis du spørger mig. Bliver Grabara skadet i februar og vi er afhængige af de unge, så kommer det nok til at koste mesterskabet, tror jeg. Så i min bog er en CB og en keeper et must.
Og ja, så ville Mattson være en lækker tilføjelse også. Men tror ikke at Falk, Claesson eller Diogo forlader os i det her vindue.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
man 29. jan 2024
Det ville også være en absolut katastrofe, hvis Falk smuttede nu - men det regner jeg absolut heller ikke med. De to øvrige er jeg ikke så sikker på.
Og enig ja, vi mangler en kapabel 2. målmand i foråret.
Og enig ja, vi mangler en kapabel 2. målmand i foråret.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
man 29. jan 2024
Fuldkommen sindsygt hvis vi slår NEC´s transferrekord for en spiller med et halvt år tilbage (og mulighed for et ekstra år).
Spilleren vil til FC så hvis vi giver mere er det bare dårligt købmandsskab, så må de beholde en utilfreds spiller i et år inden vi gratis kan forhandle med ham.
Spilleren vil til FC så hvis vi giver mere er det bare dårligt købmandsskab, så må de beholde en utilfreds spiller i et år inden vi gratis kan forhandle med ham.
man 29. jan 2024
Med den klausul der er i hans kontrakt skal der regnes med 1,5 år og ikke bare et halvt år. Men ellers er jeg enig
man 29. jan 2024
Ud fra det jeg har sammenkoblet fra Hollandske medier.
Så er Magnus Mattsson ikke til ´´salg´´ i dette vindue, da man gerne vil kæmpe med om de Europæiske pladser. Men at man gerne vil sælge ham til sommer.
Man kan dog godt købe ham i dette vindue. Men så skal man betale overpris og slå deres klub rekord transfer i salg. Det har de interesseret klubber også fået at vide.
Så hvis vi henter Mattsson i dette vindue, kommer vi til at betale mange flere ekstra millioner i forhold til hvis vi venter til sommer.
Så er Magnus Mattsson ikke til ´´salg´´ i dette vindue, da man gerne vil kæmpe med om de Europæiske pladser. Men at man gerne vil sælge ham til sommer.
Man kan dog godt købe ham i dette vindue. Men så skal man betale overpris og slå deres klub rekord transfer i salg. Det har de interesseret klubber også fået at vide.
Så hvis vi henter Mattsson i dette vindue, kommer vi til at betale mange flere ekstra millioner i forhold til hvis vi venter til sommer.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretman 29. jan 2024
Med mindre han brænder ligaen af og tiltrækker sig interesse fra større klubber end FCK (de findes faktisk). På den anden side kan han også spille dårligt eller blive skadet. På den tredje side kan det være, man faktisk har en plan eller et behov for ham i forårssæsonen.
Jeg fejllæste i øvrigt "nyheden" på fck.dk som "Vinterudsalg i truppen". Det kostede lidt kaffe i keyboardet, men det virker desværre for jer igen.
Jeg fejllæste i øvrigt "nyheden" på fck.dk som "Vinterudsalg i truppen". Det kostede lidt kaffe i keyboardet, men det virker desværre for jer igen.
Batman Close. London W12.