Snak

Mere indhold efter annoncen
BREAKING NJIEEEEWS: Fodboldspiller koster forventeligt mere at købe fri sidst i transfervinduet, på tidspunktet hvor han har halvandet års kontrakt tilbage, end han forventet vil gøre et halvt år senere, hvor han har et års kontrakt tilbage.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Om et evt. køb af Mattsson til 4-5 mio. vil slå NEC´s salgsrekord eller ej, kan være ligegyldigt. Det vil ikke slå vores egen indkøbs-rekord. Det tæller vel mere som målestok.

Og helt nøgternt handler det vel om, hvad vi får i forhold til, hvad vi giver. I det regnestykke må man også indregne løn og videresalgspotentiale.

Er der garanti for værdi, hvis man betaler en høj pris - næ, selvfølgelig ikke. Bare se på Corner eller Isak. Til gengæld er der garanti for fiasko, hvis man overhovedet ingen chancer tør tage.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Hvorfor er behovet for Mattson så stort? Burde man ikke koncentrere sig om en ny målmand og en midterforsvar?

Evt et alternativ til VB, hvis man ikke stoler på CS?
@quazz

Mange af os undre sig.

Mit bud er at vi har nogle spillere interesseret i at skifte til MLS (Falk måske) og deres transfervindue åbner 1. Februar og slutter i April.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hmm lidt et ærgeligt vindue (som dog ik er heeelt forbi) indtil videre.

Men egentligt så tænker jeg at Diks og Vavro nok skal kunne stå distancen indtil sommer da vi kun har SL og et par kampe mod City tilbage.
Der er da forhåbentlig en fornuftig CB på u 19 vi kan gøre brug af i nødstilfælde (og Lund måske)

I forhold til Keeper pos. der er det dog lidt mere kritisk hvis Grabara skulle få en skade, men det virker også til at vi har skudt os selv en smule i foden ift. at hente en ny kommende 1. keeper, for hvem vil dog gide at sidde et halvt år på bænken.?

Derudover så synes jeg egentlig at truppen er fin nok til at vinde ligaen og især med tanke på at vi nu har lige forberedelses muligheder samt restitutionstid som vores kære modstandere..
Ole T. T for Champion!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men altså, tror vi seriøst at dialogen omkring Mathsson er på bekostning af arbejde med målmand og midterforsvar?
Blot fordi det den flirt der er sluppet ud betyder det da næppe at PC ikke er all over the dancefloor.

If you know, you know.
Med lidt tiltro til PC, så kommer der en ny spiller til 6´er position eller målmanden før eller omkring samme tid som Mattson bliver præsenteret, ellers har de såkaldte emner igen ikke været tilgængelige og man fortsætter med samme trup, jeg tror det bare ikke.
Juventus og FCK fan
Jeg tror:
1. Vi lejer en målmand for resten af sæsonen.
2. Vi henter Zanka.
3. Vi henter ingen 6er.
4. Vi henter Mattson hvis Nijmegen vil slippe ham.

PC kan ikke få den målmand, han vil have til at erstatte Grabara fra sommer og venter til sommervinduet med at hente Grabaras erstatning. Han henter en gardering ala Ryan.

Zanka indrømmer i interviewet den anden dag, at der er dialog mellem FCK og Brentford. Derudover indrømmer han, at han gerne vil til FCK nu hvis klubberne kan blive enige.

Clem er på vej tilbage fra skade. PC ser ham som en "ny" spiller og dermed er 6eren besat.
Spilleren vil til FC så hvis vi giver mere er det bare dårligt købmandsskab, så må de beholde en utilfreds spiller i et år inden vi gratis kan forhandle med ham


Spilleren har vel også en kontrakt at forholde sig til? Ellers ender vi da bare med utilfredse spillere overalt, som presser på for at skifte til yndlingsklubben..
Nogen der kan huske om vi har lavet gode signings på deadline dag?

Har det ikke været for det meste lottokuponer? Her tænker jeg Tanlongo på lån, Nicklas Bendtner på kort kontrakt, Nicolai Jørgensen på kort kontrakt. Isak Johannesson efter at man mistede sin første prioritet som jeg ikke kan huske hvem var.

Generelt henter man bærende kræfter til holdet i god tid, for alt kan ske på sidstedagen.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce