Jeg tror hurtigt man undervurderer Europa kampene.. men faktum er vi har mistet point i noget der ligner 3 ud af kampe efter Europa.
Vi kommer til at køre mesterskabs spillet midt over efter Marts.
I har mistet point i 4 kampe efter CL eller kval til samme.
FCM hat msistet point efter 4 af deres kval til Europa kampe.
Så I har faktisk ikke mistet flere point på den konto.
Har du noget belæg for det med stolperne? Kan ikke umiddelbart komme i tanke om en kamp hvor fcm har ramt stolpen og den så er gået ind, men kan sagtens tage fejl.