Ift den dunme del.
Du har ret i at jeg udmærket godt ved hvad der menes, jeg må dog indrømme at jeg har lidt svært ved 100% at forstå hvorfor man nu pludselig igen skal købe ind på at det er svært at spille Europa og superliga. I fcm har man de seneste 3 år fået at vide at det skal man jo kunne hvis man vil bære et tophold, hvorfor køber alle nu at fordi fck har haft 4 europæiske kampe mere end fcm hvor den sidste blev spillet efter suppen var færdig, så er det en hel fin årsag igen?
Du har ret i at jeg udmærket godt ved hvad der menes, jeg må dog indrømme at jeg har lidt svært ved 100% at forstå hvorfor man nu pludselig igen skal købe ind på at det er svært at spille Europa og superliga. I fcm har man de seneste 3 år fået at vide at det skal man jo kunne hvis man vil bære et tophold, hvorfor køber alle nu at fordi fck har haft 4 europæiske kampe mere end fcm hvor den sidste blev spillet efter suppen var færdig, så er det en hel fin årsag igen?