@Nande
Mig bekendt, så blev Falk MoM på Allianz arena, samt i to andre gruppespils kampe - hvor vi i næsten samtlige har haft mindst boldbesiddelse.
Han har startet skidt ud i dag, ja, men det er indtil videre hans eneste dårlige CL præstation i denne kampagne.
Men det er sjovere bare at slynge hurtige konklusioner ud, ikke?
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München