Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeps det gør i
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
0-7

City er ikke et hold der trækker håndbremsen selvom de kommer foran med en 3-4 stykker
Ok det blev som forventet med 10 milliarder vs 4-500 millioner. Og citys ``fans`` haha hvor er de tamme.
Ole T. T for Champion!
Falk har jo været uduelig indtil videre.

En kamp hvor modstanderne har bolden virker Falk bare ikke som defensiv 6´er.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Diks har været en som ik aner Hva han laver på banen
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak til Grealish for pausen…
Vores midtbane med Diogo, Mattsson og Falk er ihvertfald ret tynd. Men vi spiller også bare imod overmagten
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
@Nande

Mig bekendt, så blev Falk MoM på Allianz arena, samt i to andre gruppespils kampe - hvor vi i næsten samtlige har haft mindst boldbesiddelse.

Han har startet skidt ud i dag, ja, men det er indtil videre hans eneste dårlige CL præstation i denne kampagne.

Men det er sjovere bare at slynge hurtige konklusioner ud, ikke?
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Ja godt spiller vi altså heller ikke. Vi kan slet ikke ramme hinanden når vi en sjælden gang har bolden
Det er jo bare standard Falk bashing.

Faktum er jo også bare, at når vi mangler Lerager, så er fysikken ikke til stede på midten. Det må vi leve med, og det er sådan det er. Falk har været outstanding i den her sæson.
Annonce