Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tænker at det her kan blive upopulært men hold da kæft hvor er jeg træt af Nandes konstante had på Falk. Kan det ik bare snart fucking stoppe??????
Ole T. T for Champion!
VAR? Burde der ikke være straffespark på den? Klar stempling af Rodri på Diks.
Måske Diks søger den for meget men et tråd direkte ned over foden/anklen er da ikke langt fra et straffe
Ikke straffe nej
Muligvis ikke, men større end mange af de latterlige hands straffe der har været
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Diks har jo ikke en chance for at gå op i duellen, når Rodri sætter af på hans fod.
Diks kigger slet ikke efter bolden. Kun på manden. Der må aldrig blive straffe i den situation.
Hold nu op hvor kan de spille hurtigt..
Helt og aldeles enig dikos.

Klart LL ikke sejrer for os, men gør meget tungt for dem holdet møder.

I dag er midten bare for spinkel i fysikken. Længere er den ikke.

Der er forskel på at møde Midtjylland eller Håland og friends.
Ved det er City - men vi spiller jo også decideret dårligt selv.

Det ser rigtig rustent ud på alle parametre
Annonce