Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja. Det er ikke ligefrem skide positivt det spil vi præstere..

Men fint nok at komme op i tempo inden SL starter 😅
Jaaaaaaaaaaa Mattsson
Sygt hugget ind Matti!
Jaaaaaaaaa Mattsson !!!!!!!!
Rigtig godt sparket ind at Mattsson
Mere indhold efter annoncen
Annonce
He he... ikke godt keeper spil.
Hvor er det bare skide hamrende kontrolleret sparket ind!
Endelig en spiller der kan finde ud af afslutte, klasse
Det er nok den mest ufortjente udligning i fodboldhistorien, men det tager vi med😂
Fantastisk debut altså!! Klasse :) så skal vi med lidt held og en god portion dygtighed forsvare det her!
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Annonce