Snak

Mere indhold efter annoncen
Diks er så uendelig meget bedre på venstreback end Jelert og Ankersen.
Surt at lukke ind på sådan en tilfældighed lige inden pause mand…
Lorte tidspunkt
Flot mål af Mattsson! Og noget værre lort at de scorer til sidst. Vi kan håbe på et mirakel i anden halvleg og en 2-2’er. Men det ligner mere et 1-4 nederlag eller sådan noget. Stadig bedre end det så ud i starten.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
De er meget hårde ved McKenna i artikeltråden, hvad synes I?

Jeg er ikke videre imponeret, jeg synes han har svært ved at håndtere tempoet, hvilket jo overrasker lidt, da han netop kommer fra PrL.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi venter lige på hvordan Nande mener at Falk er skyld i begge mål og skyld i krigen i Ukraine også..
Ole T. T for Champion!
Det nemt at sidde at pege folk ud, McKenna ser ikke godt ud ved 1-2 målet, men det jo også en kæmpe tilfældighed. Læg dertil (som jeg skrev i artikeltråden) at du spiller din debut i CL mod verdens bedste hold, fås vel ikke sværere? Så skulle det da lige være, hvis kampen blive spillet i Manchester. Folk var også efter Mattsson i tråden indtil han scorede, og der var kommentatorerne lige pludselig hurtige til at kalde ham et “klassekøb” efterfølgende.
Biskop A kan du smutte ud af tråden hvis dit eneste formål er at bashe brugere og ikke snakke FCK?

Tak
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
De er meget hårde ved McKenna i artikeltråden, hvad synes I?

Jeg er ikke videre imponeret, jeg synes han har svært ved at håndtere tempoet, hvilket jo overrasker lidt, da han netop kommer fra PrL.


Ligegyldig kamp det her så længe vi æder SL og det gør vi :)
Ole T. T for Champion!
Biskop A kan du smutte ud af tråden hvis dit eneste formål er at bashe brugere og ikke snakke FCK?

Nej det kan jeg ikke. Jeg er kun lige begyndt her og primært snakker jeg FCK. Dog træt af dit evige had til Falk som er en kæmpe legende i vores klub. Kan du så måske smutte ud af tråden hvis dit eneste formål er at bashe FCK legender??
Ole T. T for Champion!
Annonce