Snak

Mere indhold efter annoncen
God løsning med 5-mandsforsvaret. De Bruyne og Silva har alt for nemt ved at gå bag forsvaret.
Øg niveauet please.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes Elias Jelert har spillet en virkelig imponerende kamp so far
Skulle ikke undre mig hvis Corner banker en kasse ind.

Han hiver jo tit en fantastisk præstation op i de helt store kanpe.
Den var ikke køn Falk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig, god kamp af Jelert og Moi synes jeg også. Fint indhop indtil videre af Corner. Ikke særlig god kamp af Falk, hvilket overrasker mig lidt.
Det er Jelert som Guardiola køber for 100 mil som afløser for Walker, de har begge enorm fart.
Juventus og FCK fan
Jelert spiller, modsat de fleste andre kampe i CL i denne sæson, rigtig rigtig godt. Han skal nok blive solgt dyrt til sommer ovenpå sådan en kamp her, hvor han viser at han godt kan være med når tempoet er højt. Han har også fart i de små ben der
CS ind i sådan en kamp her. Det kan jeg godt være lidt bekymret for.

Har normalvis ok tiltro til ham, men ikke mod er så hurtigt hold som City. Er bange for han bliver løbet over ende
Kamil har også holdt et højt niveau. Jeg gruer for holdet når han forlader os til sommer.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce