Snak

Mere indhold efter annoncen
Dommeren dømmer også til city nu jo…
Hahahaha hvor er det fedt Oscar Højlund😂 no fucks given
Dommeren har oddset City+2.
Hvis FCK kvalificerer sig til CL de kommende 4 sæsoner og gør det lige så godt som i denne, er der en god chance for, at klubben kvalificerer sig til VM for klubhold i 2029.

Forudsat at betingelserne er den samme som gælder til næste års deltagelse: https://www.fotcalc.com/4-year-ranking
Roony får ikke chancen?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er det åndssvagt altså, at lukke mål ind i overtiden at begge halvlege
McKenna med en virkelig ringe debut, taber sin mand på alle 3 mål.
Åndssvagt? Det var et sindssygt flot mål, desværre
1-2 eller 1-3 er egentlig ligemeget. Nu er der fokus på Superligaen istedet. Det en godkendt præstation, synes jeg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvad laver falk og mckenna der? Jesus.. hvorfor sover sidstnævnte sådan. De har vidst hele kampen, at de overlapper, og falk syntes altså han skal imod målstregen, selvom der allerede er to der.. suk.

Stærkt spillet trods alt. Dog kæmpe fejl, ikke at starte med fem i bagkæden.
Annonce