Hvordan kan du mene at McKenna taber en mand ved 0-1? De Bruyne tager et dybt løb som ingen fra midtbanen følger og McKenna kommer ikke ud i tide ift, at gøre sig bred nok, men at laste den på ham virker hård.
Jeg synes til gengæld Falk var piv ringe i dag.
Jeg synes til gengæld Falk var piv ringe i dag.