Den alt for forhastede analyse af Cornelius lige nu fra min side er at han stadig vil være i stand til at bidrage med hans spidskompetencer der IMO er opspilsstation og hovedstødsstærk.
Men kun på 80-90% af det han kunne tidligere.
Det er langt fra nok til at slå en bule i en blød City hat, men i spuerligaen kan han godt være værdifuld uden at være Corner V1 og V2 som vi kender fra hans tidligere perioder i klubben.
Men kun på 80-90% af det han kunne tidligere.
Det er langt fra nok til at slå en bule i en blød City hat, men i spuerligaen kan han godt være værdifuld uden at være Corner V1 og V2 som vi kender fra hans tidligere perioder i klubben.
If you know, you know.