Snak

Mere indhold efter annoncen
https://x.com/nipserstat/status/1757749210084970870?s=46&t=9j9_WRQpGV9cv7E5b_VT8Q

Mattsson blev spiller nr. 199 til at score for FCK.

Sååå McKenna på søndag efter en dødbold som nr. 200 :)
Må tilstå jeg er ret nervøs mod Silkeborg.

I de 6 træningskampe har vi scoret 14 mål og lukket 12 mål ind.

Tager vi City med så er det 15-15 i 7 kampe.

Jeg er ikke nervøs for vores offensiv. Jeg er mere nervøs for om vi fortsætter de der mange målskampe vi har set i hele efteråret.

I de 3 kampe vi spillede mod Silkeborg i efteråret scorede de 6 mål imod os. Så 2 i snit.

Det er vel ikke usandsynligt vi skal op og lave 3 mål for en sejr imod dem?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
FCK spillede 1-1 mod City i ordinær tid, det der overtid er ikke noget at skrive om.
Slettet
Hvis FCK kvalificerer sig til CL de kommende 4 sæsoner og gør det lige så godt som i denne, er der en god chance for, at klubben kvalificerer sig til VM for klubhold i 2029.

Forudsat at betingelserne er den samme som gælder til næste års deltagelse: https://www.fotcalc.com/4-year-ranking

@Football-Is-The-Game. Hei. Det er jeg som står bak nettsiden, fotcalc.com.

Fremover vil også UEFA bruke FIFAs poengsystem for klubb-VM-rangeringen. Jeg har opprettet en koeffisient-kalkulator for de poengene her: https://www.fotcalc.com/coefficient-calculator (velg 2024/25-sesongen).

Hilsen Johannes Kaste.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Må tilstå jeg er ret nervøs mod Silkeborg.


Er det ikke en del af det at være fodboldfans at vi altid er lidt smånervøse op til noget vigtigt?
Silkeborg ude har længe været en tough en for os. Det bliver sikkert heller ikke nemt på søndag. Silkeborg er gode og fortjener respekt.
Men som med resten af foråret tror jeg nu det starter og slutter med os selv. Er vi klar til opgaven skal det hele nok gå. Vi har på stort set samtlige pladser + bænken højere kvalitet end samtlige vores modstandere. Vi har kontinuitet og indtil videre ikke flere skader end den kvote man normalt kan forvente.
Alt er i vatter.

Så det spørgsmålet om spillerne kan flytte hovedet fra Manchester til Silkeborg. Om sulten efter det tredei mesterskab i træk er stor nok. Om træneren er god nok til at holde ilden kørende - alt det der.
Det får vi første indikation på søndag i det jeg lige nu ser som den sværeste tilbageværende kamp i grundspillet.
If you know, you know.
Tjoe, ingen tvivl om, at mesterskabet skal vindes oppe i truppens egne hoveder.

Og så står og falder utroligt meget stadig med 1 spiller, nemlig Falk. Bliver han skadet eller ustabil i sine præstationer, vil det smitte af på hele holdet. På samtlige andre pladser står der en kvalificeret afløser klar, så snart der ikke bliver leveret. Men på den dybtliggende sekser/playmaker har vi kun Falken. Det er fa´me uhyggeligt.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Jeg tror man internt tror at man enten med Clem eller Højlund har backups for Falk, eller alternativt kan omstrukturer midtbanen så typer som Lerager og Diogo ligger anderledes.
If you know, you know.
Mht. Silkeborg håber og tror jeg, at vi kommer flyvende ud i højt tempo og overfalder dem fra starten. Med afgangen af Salquist skal de spille en ny og urutineret bagkæde sammen, og det skal vi bare udnytte ved at tage initiativet og fortsætte stilen fra generalprøven mod Molde.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Lind har også karantæne, måske det ikke kommer til at betyde noget, men at ligaens topscorer ikke er med vil jeg ikke brokke mig over.
Annonce