Man kunne jo håbe at vi kunne gøre som City gjorde mod os, mod størstedelen af superligaen.
Snak
tors 15. feb 2024
Ja jeg er heller ikke så bekymret.
Vores bedste Superliga stime under Neestrup var med Clem på 6´eren. Så vi har erstatninger.
Men Clem faldt desværre i niveau senere hen. Det er meget normalt at talenter har et højt topniveau og et lavt bundniveau. For dem handler det om at hæve deres bundniveau og det skal Clem arbejde på. Men han har et super højt topniveau, der gør ham virkelig interessant.
Vores bedste Superliga stime under Neestrup var med Clem på 6´eren. Så vi har erstatninger.
Men Clem faldt desværre i niveau senere hen. Det er meget normalt at talenter har et højt topniveau og et lavt bundniveau. For dem handler det om at hæve deres bundniveau og det skal Clem arbejde på. Men han har et super højt topniveau, der gør ham virkelig interessant.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigerettors 15. feb 2024
Man kunne jo håbe at vi kunne gøre som City gjorde mod os, mod størstedelen af superligaen.
Vi kan ihvertfald krydse Ederson´s fejl af som noget vi besidder i FCK😆 Sådan en type fejl laver vi ofte i Superligaen.
Da den stod 1-1 og vi var ved at gå til pause mod Man City tænkte jeg at det var et typisk FCK billede i Superligaen. Fuld dominans hvor man burde have scoret mange mål og så forærer man modstanderen et lorte mål.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 15. feb 2024
Clem havde ganske rigtigt et dyk i starten af denne sæson inden han blev skadet.
Det ikke så unormalt er unge spillere slår gennem, får et dyk og så kommer endnu stærkere i deres anden bølge. Det tror jeg nemt kan være tilfældet med Clem.
Men det ved vi jo ikke før vi ser det. Derudover er der jo også normalt en periode hvor man skal banke sin skade af sig inden man når sit topniveau, så Clem er selvfølgelig lidt en gambling med de usikkerheder.
Det ikke så unormalt er unge spillere slår gennem, får et dyk og så kommer endnu stærkere i deres anden bølge. Det tror jeg nemt kan være tilfældet med Clem.
Men det ved vi jo ikke før vi ser det. Derudover er der jo også normalt en periode hvor man skal banke sin skade af sig inden man når sit topniveau, så Clem er selvfølgelig lidt en gambling med de usikkerheder.
If you know, you know.
Redigerettors 15. feb 2024
Clem havde ganske rigtigt et dyk i starten af denne sæson inden han blev skadet.
Det ikke så unormalt er unge spillere slår gennem, får et dyk og så kommer endnu stærkere i deres anden bølge. Det tror jeg nemt kan være tilfældet med Clem.
Men det ved vi jo ikke før vi ser det. Derudover er der jo også normalt en periode hvor man skal banke sin skade af sig inden man når sit topniveau, så Clem er selvfølgelig lidt en gambling med de usikkerheder.
@Stenhård Silikone
Præcis ligesom FCMs Aral Simsir.
Han sluttede sidste sæson med 8mål/assists i de sidste 12 kampe. Han har heller ikke fået en god start denne sæson. Noget han har talt ud om.
De unge ridder ofte på et momentum hvor de føler sig uovervindelige. Når der så går en længere pause, mister momentum og starter ud med dårlige præstationer. Så kan de lide et kæmpe knæk i selvtilliden.
Vi har også set det med Jelert. Men som Tipsbladet skrev. Den kamp mod Man City kan få ham solgt til 150m DKK.
Jelert er med længder Suppens bedste back når han rammer sit højeste niveau. Også derfor han har været inde over landsholdet. Han kan blive et monster hvis han opper sit bundniveau.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 15. feb 2024
Tror også det kan have noget at gøre med de unge på et tidspunkt blive mødt med modstandere der er forberedte på dem, hvad de ikke var da de kom frem - så de skal lægge et lag mere på for at være gode med det udgangspunkt.
Jelert var IMO vores bedste mand mod City. Det er rigtigt at han i efteråret ikke var ligeså dominerende som tidligere, hvilket nok også kan skyldes at han spillede ret mange kampe i venstresiden. Som højreback er der ingen der kommer i nærheden af ham i ligaen og kan blive et salg på minimum VK niveau. Vild spiller.
Jelert var IMO vores bedste mand mod City. Det er rigtigt at han i efteråret ikke var ligeså dominerende som tidligere, hvilket nok også kan skyldes at han spillede ret mange kampe i venstresiden. Som højreback er der ingen der kommer i nærheden af ham i ligaen og kan blive et salg på minimum VK niveau. Vild spiller.
If you know, you know.
tors 15. feb 2024
Jelert er også en der har fået flere roser af brugere på diverse forums. Fx denne på Manchester Citys Reddit forum r/MCFC
Forgive me for not knowing his name, but the guy marking doku/jack at fullback (young kid) was really good imo. Should hopefully grow into quite the asset.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 16. feb 2024
Er jeg den eneste der har studset over de artikler, hvor Bold har spurgt en spiller fra hver klub om en forudsigelse på forskellige ting, og det ligner så det er CS der har fået alle FCKs spørgsmål, og alle svarene er Viborg eller en spiller fra Viborg :D
Selv hvem får det helt store gennembrud i foråret, det var ikke Froholdt eller Højlund brødrene - nej det var en ung gut i Viborg - alle andre svarede (vist) en spiller fra egen klub.
Selv hvem får det helt store gennembrud i foråret, det var ikke Froholdt eller Højlund brødrene - nej det var en ung gut i Viborg - alle andre svarede (vist) en spiller fra egen klub.
fre 16. feb 2024
Sæsonkort og abonnement udsolgt.
Fandeme imponerende. Måske skulle vi bygge et stadion med plads til 80.000 for at dække efterspørgslen......i Ørestaden 😎
Fandeme imponerende. Måske skulle vi bygge et stadion med plads til 80.000 for at dække efterspørgslen......i Ørestaden 😎
If you know, you know.