Nixk
Hvad jeg mest bed mærke i var at Oliver Provstgaard tror at det er BIF og FCK, der skal kæmpe om mesterskabet.
Også fordi at det er en spiller, jeg gerne ser i FCK og nødig ser hos vores rivaler. Jeg tror ikke han har planer om FCM til sommer med sådan en udtalelse ihvertfald. Eller lægger keg for meget i det? Måske at det bare er hans ærlige mening. :D
Hvad jeg mest bed mærke i var at Oliver Provstgaard tror at det er BIF og FCK, der skal kæmpe om mesterskabet.
Også fordi at det er en spiller, jeg gerne ser i FCK og nødig ser hos vores rivaler. Jeg tror ikke han har planer om FCM til sommer med sådan en udtalelse ihvertfald. Eller lægger keg for meget i det? Måske at det bare er hans ærlige mening. :D
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.