Snak

Mere indhold efter annoncen
Nixk

Hvad jeg mest bed mærke i var at Oliver Provstgaard tror at det er BIF og FCK, der skal kæmpe om mesterskabet.

Også fordi at det er en spiller, jeg gerne ser i FCK og nødig ser hos vores rivaler. Jeg tror ikke han har planer om FCM til sommer med sådan en udtalelse ihvertfald. Eller lægger keg for meget i det? Måske at det bare er hans ærlige mening. :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Til fredagens træning var Andreas Cornelius ikke med.


🤔
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Læste at han trænede individuelt. Jelert og Lerager udgik også men ved ikke hvorfor
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Stakkels Andreas Cornelius. Stakkels FCK.
fck-medløber.
Stakkels Silkeborg i morgen
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, man kan da altid drømme.
fck-medløber.
Ikke sikkert de har relevans for alle, men See viser Mainz - Augsburg lige nu, hvis man sidder derhjemme og ikke ved hvad man skal lave. Bo Henriksen i sin debut mod Jess Thorup. Meget sjov kamp at se, får tankerne tilbage på FCM-FCK kampene med de to på hver sin trænerbænk.

Edit: Pep Biel sidder jo i øvrigt på bænken for Augsburg, kunne være sjovt hvis han kom ind også.
"Både Boilesen, Jelert og Lerager udgik af fredagens træning med skader, men vi kan ikke sige noget om varigheden endnu," sagde Jacob Neestrup efter lørdagens træning, inden truppen satte kursen mod Jylland sidst på eftermiddagen for at lade op til forårspremieren i Superligaen.


NOOOOOOOOOOO
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Altså hvad er det der foregår med skader og så os!? Det er jo absurd
Heldigvis ingen af de vigtige spillere.
fck-medløber.
Annonce