Snak

Mere indhold efter annoncen
Omfanget er jo at de ikke er med i dag. Og det er det jeg forholder mig til. Og underet mig over, at det sker så ofte.
Altså, det gør en forskel for min opfattelse om det en overbelastningsskade der holder spilleren ude længe eller et slag der giver et better safe than sorry afbud.

Så længe jeg ikke ved hvad skaderne dækker over mener jeg ikke det store.
If you know, you know.
Det var meget ventet, efter Lind fik rødt kort.


Nåja, det havde jeg lige glemt. Jeg hængte mig mere i hans håndskade, som nok også havde holdt ham ude, da han ikke har spillet i Atlantic Cup.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
SIF har solgt Tobias Salquist og både Alexander Busch og Joel Felix er skadede.

Det er muligt I har mange skader, men det er dog et voldsomt svækket SIF-forsvar, der venter jer.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Kan du så gå væk med din jinx!
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænker vi vinder 5-0 og Mattson scorer fire.
Hattrick af Moi!
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Det må være 5-1 så. 0’et holder vi ikke
Må være 5-2 fordi vi har indkasseret 2 mål i snit de seneste 10 kampe.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Så er det tid til at se Hvidovre mod Randers.

Jeg holder øje med Thomas Jørgensen, som er i start 11´eren.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce