Snak

Mere indhold efter annoncen
dickos
I dag 11:50
Det må være 5-1 så. 0’et holder vi ikke


"Kom nu McKenna forhelvede... NEJ DA!"
IDKFA
Godt set af Nees af starte med Højlund. Drengen havde ligeså mange succesfulde tacklinger på 20 minutter, som Falk, Mattsson og Diogo havde tilsammen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes altså det er vildt nok, at vi bliver ved med og snakke Roony som største salg nogensinde, men alligevel får han ikke lov og starte i vores kampe.
Kommer han bare op på 125 mill er han jo stadig et flot salg med tanke på Nordsjælland kan få 150 for deres faste startere
Osman starter heller ikke i dag
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Spændt på at se hvordan McKenna er på hurtig kunst i en kamp hvor vi må formode de fleste modstandermulugheder opstår på kontraer.
If you know, you know.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Spændt på hvor meget Moi skal være wingback snarere end wing.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Sikke noget frygteligt rod! :-(
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Jeg er spændt på, om vi nogensinde får et bevis på, at der var offside ved vores scoring.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det går begge veje. Jeg mindes AGF fik et mål annulleret for offside imod os der var ligeså tæt. Det udviklede sig så selvfølgelig til 100 kommentarer og beskyldninger for korruption og køb af dommere. For kendelser går jo altid med FCK på bold.dk. uden kendelserne vil vi lægge uden for top 6 har jeg set en bruger skrive.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg vil bare gerne se et billede, der beviser det. Dét billede fra 4 kilometers afstand og i en lortevinkel, kan man jo ikke bruge til en skid. Bliver der dømt ud fra den slags - om det er den ene eller anden vej - så har linjevogteren bedre forudsætninger.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce