Foruden indlægget til “offside” målet, så synes jeg ikke CS har set god ud i dag desværre. Han stod og snork sov da Sonne fik en kontra som han heldigvis ødelagde med en dårlig aflevering
Snak
søn 18. feb 2024
Har I lagt mærke til at jeg ikke har kritiseret Falk i dag, tilgengæld har kommentatorerne kritiseret Falk som en usynlig spiller der slet ikke har deltaget i spillet😂
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 18. feb 2024
Rodet første halvleg uden det fine offensive spil jeg havde regnet med fra vores side. CS har én ting i sit spil og det er dødbolde han er langt under FCK niveau på alle andre parametre. Svært at se den offside på det første mål men man må jo bare stole på VAR da de har bedre værktøjer til at tjekke sådan noget. Come on boys i anden halvleg!!
Ole T. T for Champion!
søn 18. feb 2024
Har I lagt mærke til at jeg ikke har kritiseret Falk i dag,
Dejligt Nande ;)
Ole T. T for Champion!
søn 18. feb 2024
Virker som om hele vores kampplan er bundet op på en snedig manøvre om skubbe Vavro og Scott ud på flankerne i opspillet og presse alle andre ind på midten. Det forvirrer helt sikkert alle - inkl. vores egne spillere og tager alt tempo og flow ud af vores boldbesiddelse.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
søn 18. feb 2024
Men har de bedre værktøjer med VAR end det billedmateriale, vi er blevet præsenteret for? Det håber jeg, for det lignede ikke offside på det klip.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 18. feb 2024
Diks skal ud på højre back også tilbage til 4-3-3 ikk så meget pis. Nu vil jeg se tempofyldt kombinationsspil det vi ved vi kan.. om så Silkeborg er bedre på det paremeter det må bare være sådan 😅
søn 18. feb 2024
Kan godt se ud som om, Vavro har en skulder offside på vores billede, når man fryser det.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå