Jeg synes Oscar Højlund har spillet rigtig rigtig flot. Ærgerligt at vi ikke har fået mere ud af de kontra chancer. Han har brudt spillet med flere interceptions i denne kamp.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.