Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes Oscar Højlund har spillet rigtig rigtig flot. Ærgerligt at vi ikke har fået mere ud af de kontra chancer. Han har brudt spillet med flere interceptions i denne kamp.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg er ved at få PTSD af vores venstreside.

CS dræber alt tempo i spillet og har en tendens til hele tiden at skulle ligge bolden, og ham selv, død.
Det er ren Pierre Bengtsson 2.0

Achouri gør præcis det samme, udover at han starter med at accelerere de første par meter, for efterfølgende altid at ligge bolden død og så trække ind i banen.

Ergo skal Silkeborg overhovedet ikke tænke på at dække baglinjen af på deres højreside, fordi Achouri konstant trækker ind i banen, kombineret med en CS der ikke har farten til at trække i bagrummet.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Forhåbentlig kan vi for en gangs skyld holde 0’et i Superligaen, så er chancen for 3 point også væsentlig større. Det var dog kun en Vavro redning for at gå galt i 1. Halvleg. Omvendt er Silkeborg også heldige med at der var offsides på begge vores mål. Nees skal sørge for at vi vinder 2.halvleg nu
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Men har de bedre værktøjer med VAR end det billedmateriale, vi er blevet præsenteret for?

Det tænker jeg de har, jeg håber i hvert fald at de har.
Ole T. T for Champion!
Det kan godt være, at Christian Sørensen kritiseres defensivt, men han er med i så meget offensivt.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han er målfarlig Mattsson
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
"Magnus, jeg vil ha dig dybt!" :-)
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Han bliver en kæmpe gevinst, Mattsson.

1 mål mod City, og et mål samt et annulleret mål i dag. Han virker til at have noget af den skarphed vi manglede i efteråret.
Sådan
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
@Kasperiano

Det kan godt være, at Christian Sørensen kritiseres defensivt, men han er med i så meget offensivt.


Ros skal uddeles, når ros fortjenes - og det var et fint oplæg af CS.

Men altså, sidder vi to og ser to forskellige fodboldkampe?
For CS har da intet offensivt bragt i denne kamp, udover denne ene situation.
Laver han en assist pr. offensive aktion, så lever jeg fint med det.
Men det er nok ikke videre realistisk og derfor synes jeg stadig, i det store hele, at CS har været ganske forfærdelig i dag.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Annonce