Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er helt enig i, at andre spillere bringer mere dynamik, flottere vendinger og løber hurtigere, og de ting er vigtige for os, men Christian Sørensen er vores bedste spiller til det han kan - hans sparke- og indlægsfod. Som de bedste afsluttere, så behøver han ikke spille verdens bedste kamp for at blive kampafgørende. Han kan blive det ud af ingenting.

Det lyder som om, at jeg har et kæmpe crush på ham som fodboldspiller. Det har jeg egentlig ikke, men han får alt for meget kritik ift., hvor ofte han laver noget afgørende, når han spiller.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det var en flot assist af CS men Meling ser ud til at fortsætte hvor han slap og så er CS alligevel på bænken.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Men vi kan vel hurtigt blive enige om, at man ikke burde være i nærheden af et hold som FCK, hvis det eneste man kan tilbyde er gode indlæg og dødbolde?

Vi ved jo alle, at CS er en "offensive minded" back og at hans forcer absolut ikke ligger i det defensive.
Når denne offensive back så tilmed dræber tempoet konstant, så er det jo ikke meget han byder ind med.
Det er jo nærmest kun på dødbolde at han kan noget?

Ja, assisten i dag var i åbent spil, men det var vitterligt også første gang at der var en modtager på et af hans indlæg.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Flot af Moi. Perfekt anden halvleg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ej hvor er det fedt - det er ikke så tit vi formår at lukke kampene til sidst, og så skal vi sidde helt ude på stolekanten i spænding de sidste 5 min som altid bliver hektiske.

Det må gerne blive en tendens!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg vil egentlig bare fastholde, hvad jeg skrev tidligere. Han får alt for meget kritik ift., hvor ofte han bringer noget farligt, når han spiller. Vi er helt enige om, at på mange parametre er han ikke den bedste back, vi har.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
@Kasperiano

Det er også et helt fair synspunkt og jeg skal nok stoppe med at "irritere" dig, så vi trods alt begge kan nyde 3 dejlige point i Silkeborg!

God aften :)
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Vi holder 0’et! Stor fremgang fra pokal kampene i december, hvor holdet også var udkørt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Du irriterer mig på ingen måde. Jeg er her for de forskellige synspunkter, og når de bliver fremført i en gennemgående fornuftig tone, så er det forhåbentlig givende for os begge.

God aften og tillykke med de 3 point ;-)
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Vi holder 0’et!

Skønt. Men ret beset også mere held end forstand...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce