Jeg er helt enig i, at andre spillere bringer mere dynamik, flottere vendinger og løber hurtigere, og de ting er vigtige for os, men Christian Sørensen er vores bedste spiller til det han kan - hans sparke- og indlægsfod. Som de bedste afsluttere, så behøver han ikke spille verdens bedste kamp for at blive kampafgørende. Han kan blive det ud af ingenting.
Det lyder som om, at jeg har et kæmpe crush på ham som fodboldspiller. Det har jeg egentlig ikke, men han får alt for meget kritik ift., hvor ofte han laver noget afgørende, når han spiller.
Det lyder som om, at jeg har et kæmpe crush på ham som fodboldspiller. Det har jeg egentlig ikke, men han får alt for meget kritik ift., hvor ofte han laver noget afgørende, når han spiller.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk