Snak

Mere indhold efter annoncen
Dejlig anden halvleg og fedt vi holder nullet.
Derudover så bliver Vroholdt den dyreste spiller solgt ud af klubben om 1,5 år shiiit han er guld!!
Ole T. T for Champion!
Skønt. Men ret beset også mere held end forstand...


Jo, men man kunne også rose Vavro og så Grabara i de andre situationer. Men på kunstgræs synes jeg at det er svært at holde modstanderne helt fra chancer. McKenna havde ikke spillet på det i 4 år, så også god præstation der.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Lidt sjovt at man ikke rigtig syntes at man har set Falk i den her kamp.
Han er den der har løbet længst i dag med 13.2 km.
Han lukker mange huller, så de ikke kan aflevere frem i deres kontrastød og i stedet må spille sidelæns eller forsøge den helt lange.
FC København Real Madrid Middlesborugh
VOLDSOMT indhop af Froholdt!
Jeg synes også Moi begynder at se rigtig skarp og fit ud. Virker til han har fået noget antrit, som han ikke havde i første halvdel af sæsonen?

Jeg forstår ikke dem som lovpriser Højlund for hans præstation i dag? Jeg synes han havde alt for mange dumme boldtab. Men jeg erkender han også havde fine bolderobringer.
Håber at Jelert og Lerager snart er klar igen. Det er to spillere, der nok ville have startet idag.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lidt sjovt at man ikke rigtig syntes at man har set Falk i den her kamp.
Han er den der har løbet længst i dag med 13.2 km.
Han lukker mange huller, så de ikke kan aflevere frem i deres kontrastød og i stedet må spille sidelæns eller forsøge den helt lange.


Jeg synes heller ikke Falk gjorde det skidt.
Han gør det meget godt som 8´er.

Men det er klart at spiller han som 6´er hvor de to andre midtbanespillere er Diogo og Mattsson.

Så er der intet fysik og duelstyrke og så nytter det ikke at kunne løbe 13km i en kamp.

Det klæder FCK godt med en oprydder og den rolle spillede Højlund ret flot. Det er også første gang i lang tid at modstanderen skabte under 1 xG imod os. Silkeborg skabte 0.6 xG i kampen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Clem havde pgså et decideret fremragende indhop, helt i det skjulte. Froholdt var god uden slutprodukt, men knægten er også kun stadig 17 (en uge endnu). At spille Højlund som 6´er vil være et overgreb. Han er en rigtig god 8´er, på Lerager-måden.
Batman Close. London W12.
Men Roony forhelvede😬

Av av av. Ingen indhop i sidste testkamp mod Molde, ingen mod Man City og ingen mod Silkeborg.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hvor vil du spille Roony i dagens opstilling? Han er håbløs på cirka alle pladserne.
Batman Close. London W12.
Ronny ville ikke have passet ind i dag, på nogen måder. Men det er dog sjovt, at han er pakket helt væk de sidste 3 kampe. Er der noget i gang i kulisserne, eller er han simpelthen bare ikke god nok? Spændende bliver det i hvert fald. Men drømmen om rekordsalg og hvad der ellers har været snakket om, må vi nok hellere parkere
Annonce