Lidt sjovt at man ikke rigtig syntes at man har set Falk i den her kamp.
Han er den der har løbet længst i dag med 13.2 km.
Han lukker mange huller, så de ikke kan aflevere frem i deres kontrastød og i stedet må spille sidelæns eller forsøge den helt lange.
Jeg synes heller ikke Falk gjorde det skidt.
Han gør det meget godt som 8´er.
Men det er klart at spiller han som 6´er hvor de to andre midtbanespillere er Diogo og Mattsson.
Så er der intet fysik og duelstyrke og så nytter det ikke at kunne løbe 13km i en kamp.
Det klæder FCK godt med en oprydder og den rolle spillede Højlund ret flot. Det er også første gang i lang tid at modstanderen skabte under 1 xG imod os. Silkeborg skabte 0.6 xG i kampen.