Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg forstår ikke dem som lovpriser Højlund for hans præstation i dag? Jeg synes han havde alt for mange dumme boldtab. Men jeg erkender han også havde fine bolderobringer.


Han lavede bestemt mange gode ting, men enig i at der også var meget skidt - især i første halvleg, hvor han flere gange virkede rådvild og ubeslutsom med bolden. Men igen, det gjaldt vel stort set alle...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
@Den Falske Nier

Absolut. God motor og god fysisk tilstedeværelse. Men han giver to store chancer væk ved dumme boldtab. Men mange har ham som KLAR MotM og det synes jeg måske er i overkanten.
Oliver Provstgaard har muligvis set noget som jeg ikke har. BIF er ihvertfald bedre end FCM idag. Med 10 mand. Røde kort ændrer også kampe men normalt ikke til fordel for holdet med en udvisning.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Super med 3 sikre point.

Så er alle resultater mellem BIF-FCM fine og vi rykker en plads op.

Vores score mod top 6 bliver også en del bedre

fra 1-3-3 6p og 8-12 så 0.86 p i snit

nu 2-3-3 9p og 11-12 så 1,25 p i snit.

Bliver spændende om vi kan være ligeså suveræne mod FCN og FCM
FCM er en mand oppe næsten en hel kamp og skifter en midterforsvaret ind i angrebet og spiller konsekvent landmandsinspireret knokkelfodbold med høje bolde. Jeg troede ikke de skulle SÅ meget tilbage til basic.

Højlund er god i presspillet og ikke rigtig vant til at have bolden i Superligaen. Men han bevarer hovedet oppe og forsøger. Jeg gad godt se en midtbane med ham, Clem og Thomas Jørgensen om et par år. Selvom mindst en af dem nok bliver solgt inden da.

Moi var så god i dag, at dommeren erklærede feje hold og dømte ret konsekvent imod ham. Ham havde jeg som MotM (Moi, altså, ikke den rædderlige dommer).
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan hellere ikke se at TT skulle være den rigtige træner for FCM men Steinlein er nok klogere end jeg og det må være det samme FCM fans tænker.

Edit:

Der kommer noget i offside omkring en af vores spillere som blev sendt hjem fra træningslejr
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Absolut. God motor og god fysisk tilstedeværelse. Men han giver to store chancer væk ved dumme boldtab. Men mange har ham som KLAR MotM og det synes jeg måske er i overkanten.


Ja, MoM må gå til Moi - han er varm.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mit gæt er Babacar
If you know, you know.
Offside, kunne det så have noget st gøre med dengang Bendtner var der, og ikke nu? For mener han skulle være gæst i offside
Den er jo ret nem. Rutineret spiller, der ikke var til at se i kampene, eller i truppen. Hvem mon?☺️
Annonce