Jeg forstår ikke dem som lovpriser Højlund for hans præstation i dag? Jeg synes han havde alt for mange dumme boldtab. Men jeg erkender han også havde fine bolderobringer.
Han lavede bestemt mange gode ting, men enig i at der også var meget skidt - især i første halvleg, hvor han flere gange virkede rådvild og ubeslutsom med bolden. Men igen, det gjaldt vel stort set alle...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå