F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mellem linjerne var det tydeligt, at der har været noget, men det er ikke til at vide hvad, eller hvor slemt det er- Han slår mig ellers som en top-professionel gut, så er lidt overrasket.
Det er også ekstremt dumt af Onside at bruge ordet kontrovers, som betyder at der har været en uoverensstemmelse. Når de ikke engang ved hvad det drejer sig om.
Det behøver ikke at være en kontrovers. Hvis nu Khocholava har været en smut i byen selvom han ikke må. Så straffer klubben ham og han accepterer straffen. Så er der intet kontroversielt i det.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.