Onside skal have seere, så selvfølgelig skruer de op for dramaet. Og har vel gjort det i så mange år, det ikke bør komme bag på en.
Jeg går ud fra, Onside er som det plejer, så man er nok bedre tjent med en skovtur i silende regn og med Bo Henriksen, end man er med at se det program.
Jeg går ud fra, Onside er som det plejer, så man er nok bedre tjent med en skovtur i silende regn og med Bo Henriksen, end man er med at se det program.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.