Snak

Mere indhold efter annoncen
Nægter at tro, at BIF kan stå distancen med den smalle trup. Men det gjorde jeg også for tre år siden, og siden er de trods alt blevet styrket.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Den brede trup vi er så glade for. Den er vigtig i efteråret når der er mange kampe, men i foåret hvor der kun er en kamp om ugen behøver det ikke betyde så meget.
I efteråret kunne BIF spille med mere eller mindre samme hver uge. Det skaber en masse kontinuitet. På mange måder en god ting.
Her i foråret er deres (og vores) kampprogram ikke tættere end deres var i efteråret, så jeg kigger meget mere på topniveau end bredde lige nu.

Kampen i går er en af dem der kan være med til at skabe moral og momentum for dem. Bare se hvordan de går amok på twitter. En god og spændende trup, IMO den næstbedste i ligaen, sammenfattet med momentum er noget vi skal tage meget seriøst.
Der er tre hold der ligger indenfor 1. point. med ove4 halvdelen af kampene spillet -vi kan ikke udelukke nogen, men lige nu er BIF da klart dem jeg ser som vores værste trussel mod det guld der selvfølgelig bare skal hjem.
If you know, you know.
Lagde mærke til mattsons mål hvordan han indikerede sit løb tidligt, men også hvordan der blev holdt øje med ham fra kanten. Det er alligevel vildt at tænke på, at dét kan fck løse bedre end man Utd 🤣


Jeg lagde mest mærke til at Neestrup konstant skreg efter Mattsson om at han skulle dybt😂

Planen er som vi i tråden gennemskuede med det samme 👍 Claesson falder tilbage, trækker forsvarsspillere med sig hvor Mattsson løber dybt og så omvendt mellem de to.

Der skal arbejdes lidt mere med relationerne, men det har potentiale til at blive en giftig combo.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er bare et herligt skifte, omend mere uforudsigeligt og mindre dominerende, hele det her skifte fra fysisk dominerende bold til boldbesiddende, spillende hold. Bevares, ikke fcn, men så absolut heller ikke gamle-fck (eller nuværende fcm). Det er også meget mere brugbart europæisk end fysik.

Jeg mindes kun ståles hold mod Barca som lige så spændende som nuværende hold. Så spændende jeg overveje at betale for Viaplay -.-
Jeg lagde mest mærke til at Neestrup konstant skreg efter Mattsson om at han skulle dybt😂

Planen er som vi i tråden gennemskuede med det samme 👍 Claesson falder tilbage, trækker forsvarsspillere med sig hvor Mattsson løber dybt og så omvendt mellem de to.


Nees´ lidenskabelige råb "Magnus, jeg vil ha dig dybt" har klassiker-potentiale!

Jeg tror dog, at taktikken i går var specialdesignet til Silkeborg. Håber i hvert fald på flere afleveringer på midten af banen - uden at det selvfølgelig behøver at tage overhånd.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror dog, at taktikken i går var specialdesignet til Silkeborg.


https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-superliga/2023-2024/en-perfekt-premiere-tilfreds-neestrup-i-studiet-efter-sikker-sejr-i-silkeborg_vid2089883/video.shtml

Det fortæller han lidt om i dette interview.

Taktikken var designet til at de ikke kunne spille ud af FCKs press for det har Silkeborg været gode til.

Så fortæller han også at nøgleordene er omhyggelighed, disciplin og koncentration for det er det FCK har manglet ellers ville man have ligget på førstepladsen.

Det ligner at FCKs hovedfokus nu er på defensiven og at undgå kontra angreb, for vores offensiv skal nok score mål.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det ligner at FCKs hovedfokus nu er på defensiven og at undgå kontra angreb, for vores offensiv skal nok score mål.


Det taget i betragtning er det imponerende, hvor pivåbne vi var for kontraer i det meste af kampen i Silkeborg.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Nu scorede vi selv på kontra og det gør mig mega glad. Det har været en mangelvare i FCK.

Froholdt erobredede bolden og sendte Moi i dybden med det samme.

Modstanderne gør det ofte mod os, så hvorfor har vi ikke selv kunne gøre det?

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det taget i betragtning er det imponerende, hvor pivåbne vi var for kontraer i det meste af kampen i Silkeborg.


Sådan er det at spille med en central midt bestående af Falk og Mattson. De var ikke eksisterende i første halvleg. Heldigvis var Oscar Højlund en kæmpe chef, og jeg tror ikke der går længe før Lerager bliver bænket til fordel for Oscar.
I efteråret kunne BIF spille med mere eller mindre samme hver uge. Det skaber en masse kontinuitet. På mange måder en god ting.


Mere eller mindre arbejder ret haardt i den saetning. Broendby kunne ikke stille med samme forsvarskaede mere end 3 kampe i streg og der var konstant rotation baade paa maalmandsposten, wingbacks og midterforsvarer.

Det der ret tydeligt var idealopstillingen i form af Divkovic, Rasmussen, Alves, Tshiembe, Klaiber spillede sammen fem gange i efteraaret i alt.
Annonce