Snak

Mere indhold efter annoncen
Som sagt, mere eller mindre stille med samme 11 - at der var en anden målmand i starten og der selvfølgelig blev skiftet blandt marginalspillerne fra tid til anden går ind under mere eller mindre.
If you know, you know.
Corner ikke med i dagens “hold benene i gang” kamp.
Vi har heller ikke brug for ham, han er ikke en vigtig spiller på vores hold. Vi har vundet to mesterskaber og er kommet i CL to gange uden ham.

Om han er skadet eller ikke skadet kommer ikke til at ændre på noget. Han får maks en marginal rolle på vores hold.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Med lang tid til næste kamp og Bendtner i fokus kan jeg ikke lade være med at reflekterer over ham.

Fra et FCK perspektiv er jeg egentlig glad for forløbet, når nu man ikke slog til et par år før da Rosenborg gjorde.
Jeg sidder ikke med en fornemmelse af der var noget på vej hvis bare han havde fået lov at blive. Det var IMO helt rigtigt at man lod ham være efter det halve år. Omvendt er jeg også glad for han fik det halve år, så vi fik prøvet det og ikke står tilbage med den der ærgelse over at Bendtner aldrig fik chancen i sin klub. Det gjorde han og han var på det tidspunkt bare ikke god nok længere.
Hvad det kunne være blevet til hvis han var kommet et par år før må guderne vide.
If you know, you know.
Bendtner er fuldstændig selv ude om det. Han havde chancen adskillige gange i sin karriere, men fravalgte altid FCK med argumentet ´senere´, da hans karriere så styrtdykkede senere han, faldt han også under FCK. Ståle prøvede så vidt jeg ved næsten hvert vindue i hans Wolfsburg tid.

FCK skal naturligvis ikke handle i Rosenborgs overskudslager.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der egentlig nogen, der ved, hvordan han klarede det på Tårnbys old boys? Umiddelbart siger min fornemmelse mig ikke, at han rev rækken over. Men fint, at han nu har fundet sin ting i sjove hatte.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vi har heller ikke brug for ham, han er ikke en vigtig spiller på vores hold. Vi har vundet to mesterskaber og er kommet i CL to gange uden ham.

Om han er skadet eller ikke skadet kommer ikke til at ændre på noget. Han får maks en marginal rolle på vores hold.


Gør jo bare hele situation tragikomisk. Manden har kontrakt over 3 år endnu til 1 million om måneden!! Jeg tror grundet lønnen samt Corners status i klubben, at staben vil gøre alt for få ham til at lykkes. Jeg tvivler derimod at det kommer til at lykkes, og at det bliver 3 meget lange år..
Nogle gange er vi FCK´re måske også for forkælede med vores trakasserier med den ene og den anden spillers præstationer og udfordringer. Der er trods alt andre og større problemer ude i verden: https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/dansk-musiker-paa-krykker-skadet-under-show/10135574
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Som sagt, mere eller mindre stille med samme 11 - at der var en anden målmand i starten og der selvfølgelig blev skiftet blandt marginalspillerne fra tid til anden går ind under mere eller mindre.


Diskussionen flyttet fra fodbold over til semantik, men i saa fald kan man jo med lige saa stor ret sige FCK spillede med mere eller mindre samme 11 igennem efteraaret.
Vrøvl.
Alle der har fulgt bare lidt med ved FCK som et naturligt resultat af de mange kampe har roteret i stor stil.
If you know, you know.
Annonce