Pointen med BBs indslag var at nu kan FCK få noget kontinuitet fordi vi nok ikke er i Europæisk mere (mindre træthed, nemmere opbygning af relationer til træninger, mere tid til modstander analyse) Så FCK kommer stærkere ud til foråret.
Det er præcis det, jeg forventer vil gøre en forskel til foråret. Et par træningspas med fokus på næstkommende modstander gør underværker. Jeg tror simpelthen ikke vi vil opleve at løbe ind i en kniv som vi gjorde et par gange, særligt i slutningen af efteråret mod GF og SIF.