Det er kun Roony, vi kan få alvorlige penge for. Men han må også regnes for et stensikkert salg til sommer.
Tror vi beholder Lerager, Diks og Khocholava i deres kontraktperioder ud.
Sørensen regner jeg for 50/50.
Måske Falk og Boile gerne vil videre og få et år eller to som aktive spillere frem for at spille mere marginale roller, end de bryder sig om i deres sidste år hos os. Men det er næppe de små transfersummer, som vi kan få for dem, der betyder noget i den sammenhæng. Selvfølgelig er der også en 15-20 mio kr. i løn at spare på de to... Umiddelbart vil jeg tro, Boile bliver, og Falk smutter...
Tror vi beholder Lerager, Diks og Khocholava i deres kontraktperioder ud.
Sørensen regner jeg for 50/50.
Måske Falk og Boile gerne vil videre og få et år eller to som aktive spillere frem for at spille mere marginale roller, end de bryder sig om i deres sidste år hos os. Men det er næppe de små transfersummer, som vi kan få for dem, der betyder noget i den sammenhæng. Selvfølgelig er der også en 15-20 mio kr. i løn at spare på de to... Umiddelbart vil jeg tro, Boile bliver, og Falk smutter...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå