@nande
Steinleins ageren i medierne efterlader ofte meget tilbage at ønske. Han virker til at forsøge på at være noget, han ikke naturligt er. Modsat en NCH, der imo nok er en af de bedste (og mest naturlige/naturtalent) medievante fodboldbosser nogensinde. I samme boldgade (men ikke niveau) står en type som Kent Nielsen, som er præcis sig selv og shiner pga det. Eller nes, som også virker tryg og naturlig i sine interviews og med en naturlig arrogance / no BS attitude.
Steinlein virker til at skulle være stor mand i fcm og alle andre helst usynlige. De vælger jo heller ikke trænere, der fylder i medierne (bo Henriksen var tydeligvis helt fejlcastet), men lader steinlein (plus spillere som Erik s og backen bak Bach) tegne dem udadtil.
Jeg kunne meget bedre li’ ham der var det før (ham der nu er agent - husker ikke navnet), en Jakob Nielsen fra gf/randers, eller Mr AaB. Fælles for alle var at de havde en klar profil og virkede naturlige i den rolle. Steinlein virker som den kiksede onkel, der forsøger at være ung med de unge, men som de unge godt ved arbejder bag kassen i jyske bank, hører kandis og elsker krebinetter med persillesovs…