@Fc kronen
Nu bor jeg selv lige midt i “ulve land” og det er sku ikke udelukkende opbakning der er til Steinlein. En del kan da heldigvis se, at han er ret meget påtaget.
Nu bor jeg selv lige midt i “ulve land” og det er sku ikke udelukkende opbakning der er til Steinlein. En del kan da heldigvis se, at han er ret meget påtaget.