Snak

Mere indhold efter annoncen
Så spilles der u19 finale mod Ajax.
kampen streames her med kampstart nu kl 16

https://www.youtube.com/live/q9hXTslbASQ?feature=shared
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mærkeligt at stille et b-hold i finalen - men tankerne er vel ovre ved næste uges udekamp i YL. Thomas Jørgensen er savnet på midtbanen, hvor "de unge løver" spillede for langsomt og for dårligt (man skal både kunne tæmme en hård og præcis aflevering og lægge den på det her niveau). Men bortset fra det, virker vores og Ajax´s U19 hold meget lige. Over dagens finale synes jeg endda, at vi virkede en smule bedre. Hvem skulle have troet det for 10-15 år siden?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Nu er jeg kun 27 år, så vi må se, hvad der sker efter denne sæson.«

»Jeg drømmer om at spille i Premier League, og vi må se hvad der sker efter denne sæson med Champions League og et EM til sommer.«

»Jeg er glad her. Men jeg kunne godt se mig selv skifte, hvis det er muligt. Jeg vil gerne til Premier League, men Tyskland og Spanien er også godt. Jeg har prøvet Italien, der ikke var noget for mig.«


Vavro fortæller han godt kan se sig selv skifte klub til sommer.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
👀👀👀

Allan Agerholm med skud.
https://twitter.com/AAgerholm/status/1761093991792017800?t=pov_z_7SDbbNXPfWH2IAMA&s=19

Spændende om “dem ovenpå” så nogensinde bliver klar?


Og så henviser han til PCs citat: Vi er klar når dem ovenpå er klar.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det havde været bedre at spille om lørdagen istedet for mandag, synes jeg. Men gætter på at lørdag er reserveret for PRL hvis man spørger TV stationerne for ellers ville det da give mere mening at spille Superligaens mandagskampe om lørdagen istedet
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Longshot og alt der der, men kunne Christian Eriksen være på blokken hos os? Er han ikkw faldet ret meget ud af holdet i United?

Longshot og alt der der, men kunne Christian Eriksen være på blokken hos os? Er han ikkw faldet ret meget ud af holdet i United?


Jeg tænkte samme tane, den anden dag, da jeg læste rygter om, at han skal væk til sommer.
FC København Real Madrid Middlesborugh
Har ingen ide om det overhovedet er i nærheden af at være realistisk. Men håber da, at vi kigger med på hans situation.
I forbindelse med rygterne om at Eriksen forlader Man United til sommer har Thomas Frank været ude og sige at Eriksen altid er velkommen tilbage i Brentford.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
CIES Football Observatory har kigget på hvad de Danske hold har solgt og købt for i netsum, altså inklusiv løn i de seneste 5 år.

FCK har solgt spillere for €203m

FCM har solgt spillere for €179m

FCK har brugt €152m på spillere

FCM har brugt €127m på spillere

Det vil sige at FCK har brugt €25m mere på spillere i en 5 år periode, altså gennemsnitligt €5m mere end FC Midtjylland hvert år.

Så omregnet til Danske penge vil det sige at vores transfer budget årligt er 37.5m DKK større end FC Midtjyllands og de penge dækker både transfersum og løn.

Er det bare mig eller har FC Midtjylland ikke hentet enormt meget ind på os?


Det andet spørgsmål. FCK har en langt større indtjening end FC Midtjylland på sponsorater, præmiepenge, sæsonkort salg etc. som ikke er taget med.

Så procent mæssigt % så bruger FC Midtjylland vel flere penge af deres profit på Transferbudgetter end FC København gør? De tager altså større ricisi? Er det en korrekt antagelse?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce