Hvis du spørger Steinlein, så kan FCM jo overhovedet ikke følge med. Man han kan jo også godt lide at underspille ;-)
Læste lige nyheden her den anden dag om de havde brugt over 100 mio på deres VIP lounge på MCH Arena, så er man vidst rimelig godt med.
Læste lige nyheden her den anden dag om de havde brugt over 100 mio på deres VIP lounge på MCH Arena, så er man vidst rimelig godt med.