Snak

Mere indhold efter annoncen
De møder OB ikke?
Jo, og kun Hvidovre er dårligere på hjemmebane i sæsonen, men synes nu stadig BIF har fundet noget der fungerer. De har desuden ikke tabt i ligaen siden deres 2-3 nederlag til os (Dog har de spillet en del uafgjort kampe). I dag skifter de også Ohi og Suzuki ud med Kvistgaarden og Bundgaard, hvilket er et solidt angreb. Samtidig med Vallys og Wass som styrer midtbanen også J Rasmussen som er et scoop nede i midterforsvaret (Ham Klaiber gør det også rigtig godt).

De kan altså godt snuppe mesterskabet som de gjorde for et par år siden, hvis vi ikke tager os sammen. Jeg tror de vinder resten af deres kampe i grundspillet. (Vejle og Silkeborg hjemme + Viborg ude).
Til gengæld ligner FCM foreløbigt et bundhold her 25 minutter inde i deres kamp.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Ja, der har FCM måske også lidt tynd trup, Olsson har kæmpe betydning for det kreative på deres midtbane og han er ikke med i dag og heller ikke mod BIF, derudover mangler de Martinez. Det er vel deres to bedste midtbanespillere.
Fcm er jo bare ringe. Og har ik holdet og træneren til det.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, det skal blive til 3 point mod FCM i næste weekend. Nu har Paulinho også karantæne imod os.

Vildt at AGF ikke fører med minimum 3 nu
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ja men så fik FCM deres 8. Straffe i denne sæson, det alligevel vildt de allerede er på 8. Nr 2 på listen er os og BIF, vi har fået 3 hver.
Man vidste godt at AGF ville smide det hele, når de ikke kunne score på deres chancer. Men vi skal bare selv vinde vores kampe. Så røg Paulinho også ud
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det det med deres straffe er en sær ting at hænge sig i.
Så er Ingason også ude af opgøret imod os
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce