@Stenhård Silikone
Brøndby kommer ud som lyn og torden og bruger alle kræfter de første 20 minutter. I den periode scorer de to mål og OB kan ikke have bolden i et sekund før en Brøndbyspiller er på boldholderen.
Så dør Brøndby ud og OB kommer bedre med, de har mange muligheder for at lave en udligning, men skarpheden mangler.
Det er så Brøndbys friske indskiftere Bundgaard og Kvistgaarden der lukker og slukker i anden halvleg.
xG er 0.8 til OB og 1.4 til Brøndby.
Med Brøndby handler det om at overleve det press de kommer med i starten. De dræner ret meget energi på det. Vi oplevede det selv på Hjalte Park hvor vi vandt 3-2. Hver halvleg var dag og nat. De løb tør for energi.
Jeg er overbevist om at spiller de Europæisk kan de ikke håndtere Superligaen. Jeg tror ikke de har kræfterne til begge dele.
Brøndby kommer ud som lyn og torden og bruger alle kræfter de første 20 minutter. I den periode scorer de to mål og OB kan ikke have bolden i et sekund før en Brøndbyspiller er på boldholderen.
Så dør Brøndby ud og OB kommer bedre med, de har mange muligheder for at lave en udligning, men skarpheden mangler.
Det er så Brøndbys friske indskiftere Bundgaard og Kvistgaarden der lukker og slukker i anden halvleg.
xG er 0.8 til OB og 1.4 til Brøndby.
Med Brøndby handler det om at overleve det press de kommer med i starten. De dræner ret meget energi på det. Vi oplevede det selv på Hjalte Park hvor vi vandt 3-2. Hver halvleg var dag og nat. De løb tør for energi.
Jeg er overbevist om at spiller de Europæisk kan de ikke håndtere Superligaen. Jeg tror ikke de har kræfterne til begge dele.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.