Jeg så hele kampen.
Han har et meget lækkert flow med bolden. Han er dog meget rå og sendte en del bolde ud til målspark fordi holdkammeraterne ikke var med på stikningen.
Man kan se der er noget specielt over ham. Men jeg tror ikke han går ind på FCKs hold til sommer ligesom Orri gjorde efter sit Sønderjyske ophold.
Han har et meget lækkert flow med bolden. Han er dog meget rå og sendte en del bolde ud til målspark fordi holdkammeraterne ikke var med på stikningen.
Man kan se der er noget specielt over ham. Men jeg tror ikke han går ind på FCKs hold til sommer ligesom Orri gjorde efter sit Sønderjyske ophold.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.